کارشناس تیراندازی با کمان گفت: هر چند کامپوند مردان قهرمان زمان شد، اما انتظار رکوردهای بهتری از بانوان کماندار داشتیم.

کیا رستمی:  با وجود درخشش مردان از عملکرد بانوان راضی نیستمرضا کیا رستمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد کماندران در مسابقات جهانی دانمارک گفت: ملی پوشان برای آمادگی حضور در این رقابت‌ها حدود یک سال تمرینات خود را به صورت حتم پیگیری کردند و با آمادگی کامل در میدان جهانی حاضر شدند.
 
کارشناس تیر و کمان افزود: رقابت‌های دانمارک اولین مسابقه برای سهمیه المپیک بود و امتیازات ملی پوشان نشان از پیشرفت کماندران در طول این یک سال بود.
 
مسئول کمیته آموزش تیر و کمان گفت: انتظار نداشتیم ملی پوشان در اولین دور مسابقات سهمیه المپیک بگیرند، اما برخی کمانداران مثل صادق اشرفی سهمیه را با اختلاف اندک از دست داد.
 
کیا رستمی اظهار داشت: برای اولینبار بود که کماندران در مسابقات امتیازات بالای 1.610را کسب کردند با این شرایط  ملی پوشان در مسابقات آینده عملکرد بهتری خواهند داشت.
 
وی گفت: انتظار داشتیم بانوان جایگاه بهتری در این رقئابت‌ها کسب کنند، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و اگر  زهرا نعمتی طبق روال گذشته تیر می‌زند احتمال کسب سهمیه را داشتیم با این  حال باید منتظر مسابقات آینده باشیم.
 
کارشناس تیر و کمان افزود: یکی از عواملی که شرایط را برای کماندران سخت کرده بود اوضاع نامناسب جوی و بارش باران هنگام برگزاری مسابقات بود.
 
وی  گفت: چهار کشور آسیایی که از رقبای اصلی تیم ملی بودند سهمیه المپیک کسب کردند.
 
بنابر این ورزشکاران در مسابقات بعد المپیک نخواهند گرفت و کماندران ایران فرصت  خواهند داشت تا در مسابقات آسیایی و رقابت‌های تایلند سهمیه المپیک ا کسب کنند.
 
وی درباره موفقیت تیم کامپوند مردان در مسابقات جهانی دانمارک گفت: تیم کامپوند مردان ایران جزو برترین تیم‌های دنیا و همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت‌ها است پیش از این موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده بودیم، اما در رقابت‌های دانمارک با شکست کانادا توانست بر سکوی اول بایستد.
 
کیا رستمی درباره حضور کامپوند در المپیک گفت: رشته کامپوند جزو رشته‌های المپیکی نیست، اما احتمال دارد در المپیک 2020 تیم تیراندازی با کمان رشته کامپوند در مسابقات المپیک شرکت کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار