فرمانده انتظامي استان زنجان گفت : پليس مظهر عدالت ، نظم و ادب اجتماعي است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار عليرضا صالحي در جمع كاركنان اداري ساختمان امام رضا (ع ) اين فرماندهي با تاكيد بر رفتار حسنه و خوشرويي با يكديگرگفت: در فرهنگ شکوهمند اسلام بر اخلاق نيکو و برخورد شايسته با مردمان سفارش شده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اجراي دقيق برنامه هاي هفته نيروي انتظامي خاطر نشان كرد : پليس مظهر عدالت ، نظم و ادب اجتماعي است .

وي با تاكيد بر اينكه عدالت خواهي امروز در شغل پليس تجلي مي يابد گفت: اگر پليس ماموريت هاي خود را به نحو احسن اجرا نمايد جامعه در مسير توسعه قرار مي گيرد .

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه پليس و جامعه از هم ناگسستني هستند اظهار کرد : گفتار ، كردار و هدف پليس در جامعه در چهارچوب شرع ،قانون و مقررات است .

وي با اعلام اينكه نقطه مطلوب پليس، تامين نيازهاي اجتماعي جامعه است افزود: هفته ناجا فرصتي است كه جامعه از تلاش ها و پيشروفت ها ي تلاشگران عرصه نظم و امنيت مطلع شود.

گفتنی است ،به مناسبت ميلاد باسعادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت امام رضا (ع ) در اين مراسم از طرف معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان از سردار " عليرضا صالحي " فرمانده انتظامي استان زنجان به عنوان خادم "علي بن موسي الرضا" عليه السلام تجليل شد.



انتهای پیام/ ا


برچسب ها: پلیس ، عدالت ، نظم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.