مشاور عالی قرارگاه خاتم الانبیا درشهرستان آمل گفت: اگر امروزه فرزندان انقلاب اسلامی در دفاع از حرم اهل بیت حاضر نشوند فردا داعش به مرزهای ایران حمله‌ور می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ سردار ایرج مسجدی در گرامی‌داشت نخستین اجتماع بزرگ مدافعان حرم مازندران ودومین سالگرد شهادت سردار شهید اسماعیل حیدری مدافع حرم اهل بیت(ع) واقع در گلزار شهدای امام‌زاده ابراهیم(ع) آمل با تاکید براینکه امروزه شهدای انقلاب اسلامی همانند آفتاب در تاریخ نظام جمهوری اسلامی می‌درخشند، افزود: توقف دشمنان اسلام در عمق مناطق جنگی از وظایف انقلابی و اسلامی‌مان است و به این حرکت دامن زده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باید عمق دفاعی و استراتژیکی خود را به دل دشمنان در منطقه ببرد، تصریح کرد: نباید بگذاریم دشمنان اسلام کشورهای اسلامی منطقه را تصرف کنند و با گرفتن آنها جنگ به مهران، پیران‌شهر و دیگر مرزهای کشور کشانده شود.

مشاور عالی قرارگاه خاتم الانبیا درشهرستان آمل با اعلام اینکه حمایت و حضورمان در جبهه مقاومت بسیار محدود است زیرا آنها مشکل نیروی انسانی ندارند، گفت: آنها به حمایت‌ها و نیازهای تخصصی و فنی احتیاج دارند و ما هم در این زمینه در کنار آنها هستیم.

مسجدی با بیان اینکه رزمندگان شجاع اسلام در جبهه‌های بزرگ حق مقابل باطل با تکفیری‌ها و دیگر دشمنان نبرد دارند، افزود: باید جلوی داعش، وهابیت، تکفیری‌ها، القاعده و دیگر ظالمان گرفته شود.

وی تصریح کرد: با استفاده از کلام امام امت، پیام شهدا و رهنمودهای رهبر انقلاب ارتش‌های گسترده‌ای در کشورهای دنیا علیه زورگویان و ظالمان ایجاد شد و برخی کشورها با تلاش و فعالیت انقلاب اسلامی توان خود را بروز دادند.

وی با تاکید بر اینکه در میدان نبرد نباید نگران باشیم و از کسی بترسیم، گفت: استکبار که هم‌اکنون در کشورهای مختلف دنیا دست به تجاوز و زورگویی می‌زنند چگونه به خودشان اجازه می‌دهند و ایران را در حمایت از نیروهای مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت زیر سئوال می‌برند.

مشاور عالی قرارگاه خاتم الانبیا تنها خواسته‌ مسلمانان را زندگی عزت‌مندانه در دنیا و آخرت الگوی‌شان در اسلام را امام حسین (ع)، اهل بیت و معصومان بیان افزود: باید به افرادی که مردانه در جبهه حق مقابل کافران ایستادگی دارند افتخار کنیم.

مسجدی تصریح کرد : هم‌اکنون نیرو و توان داعش در حال تحلیل است و این افراد که در گذشته رشد صعودی داشتند امروزه با نزول مواجه شدند زیرا ریشه در اسلام و فرهنگ اسلامی ندارند و جریانی انحرافی هستند که باید ریشه آنها از بین برود هرچند باید در جبهه با سلاح و آتش جلوی آنها بایستیم.

این اجتماع با حضور سرداران و یادگاران هشت‌سال دفاع مقدس از سوی ستاد مردمی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اسلامی ، الگو ، انقلاب ، دشمن ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.