نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه باید در کشور و خارج از مرزها اتفاق افتد مشخص کننده سیاست گذاری در قالب برنامه صورت گرفته است و بودجه کشور براساس آن توزیع خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ یوسفیان در جمع مردم روستای معصوم آباد بخش مرکزی آمل با گرامی داشت مقام والای شهید مدافع حرم زینب(س) حسین دارابی با تاکید بر این که در سیاست های اقتصادی کشور هر پنج سال یک برنامه تنظیم می شود، با اشاره به مصرف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتنی برنج کشور افزود: تولید برنج کشور به ۲ میلیون تن می رسد که مقدار کسری باید براساس برنامه پنج ساله وارد شود که نیاز است در زمان مناسب وارد شود تا کشاورزان لطمه نبینند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر با وزارت جهاد کشاورزی توافق شد تا برنج در زمان مناسب وارد شود که امسال شرایط واردات برنج بهتر است و امیدداریم این شرایط ادامه پیدا کند.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به این که دولت حمایت های خوبی انجام داد تا نخستین بار برنج کم محصول با کیفیت و با قیمتی مناسب خریداری شود، گفت: خرید برنج کشاورزان از سوی دولت باید نهادینه شود تا هر ساله این اتفاق صورت پذیرد.

یوسفیان با بیان این که کشاورز یک تولید کننده است که باید حمایت های شایسته ای از این قشر زحمتکش صورت گیرد،افزود: کشاورزان باید در لیست تولیدکنندگان قرار گیرند تا وام کم بهره در گردش همانند واحدهای تولیدی به آن ها داده شود.

بگفته وی مذاکرات با معاون اول ریاست جمهوری و مدیران امر صورت گرفته است تا به تناسب برنج به کشاورزان وام داده شود و امیدواریم با تحقق این امر آرامش و رفع دغدغه فروش برنج برای کشاورزان حاصل شود.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: اعطا ، ضرورت ، کشاورز ، کم بهره ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.