ساری ؛

حفظ اعتماد مردم مهم ترین وظایف سران دفاتر اسناد رسمی

جلب و حفظ اعتماد مردم مهم ترین وظایف سران دفاتر اسناد رسمی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در دیدار با رئیس و اعضای کانون سردفتران استان: مهمترین وظیفه سران دفاتر اسناد رسمی حفظ اعتماد مردم است.

 اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران ، رئیس و تعدادی از اعضای کانون سردفتران و دفتر یاران استان با حضور در دفتر مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با ایشان دیدار کردند.

در این دیدار که علی اصغر اسدی ومحمدحسن صادقی معاونین مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان نیز حضور داشتند ،محمد حسن بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)مهمترین وظیفه سران دفاتر اسناد رسمی را حفظ اعتماد مردم دانستند و افزودند : اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه دفاتر اسناد رسمی که همه ی مجموعه ثبت اسناد و املاک باید این اعتماد را حفظ کند.

مقام عالی ثبت اسناد واملاک مازندران تصریح کرد: در کار خود باید به گونه ای برخورد کنیم که شأن سران دفاتر اسناد رسمی حفظ شود.

بهادر در ادامه افزود: همه ما باید همت کنیم و دست به دست هم دهیم و به گونه ایی فرهنگ سازی کنیم تا اصالت اسناد حفظ شود.

مدیر کل ثبت اسناد واملاک مازندران در ادامه ابراز داشت: تقسیم اسناد دولتی باید به گونه ایی باشد تا خدمت رسانی به مردم دچار خدشه نشود.

معاون امور املاک ثبت اسناد واملاک مازندران در ادامه تصریح کردند: مجموعه ثبت اسناد و املاک استان با آمادگی کامل جهت پیشبرد امور با مدیر کل جدید ثبت استان که مهمان ما هستند همکاری خواهد نمود.

در ادامه محمد حسن صادقی معاون امور اسناد ثبت اسناد واملاک مازندران هم با اشاره به تغییرات سازمان ثبت در روش اجرای کار از قبیل اجرای ثبت آنی از همراهی سران دفاتر اسناد رسمی در مکانیزه کردن امور ثبتی تقدیر کرد.

صادقی با اشاره به الکترونیکی شدن خدمات ثبتی، دفاتر اسناد رسمی از مراکز مهم ارائه خدمات الکترونیکی ثبتی به مردم دانست .

در ابتدای این دیدار حیدر زاده رئیس کانون سردفتران استان نیز ضمن تبریک انتصاب آقای بهادر به عنوان مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان طی سخنانی از اعلام آمادگی همه سردفتران و دفتریاران استان مازندران برای اجرای برنامه های ثبت اسناد و املاک و همکاری با ایشان و مجموعه ثبت استان خبر داد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: حفظ ، مردم ، وظایف ، اسناد ، سران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.