معاون حقوقی، ثبتی و امور اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بیش از 34 هزار متر موقوفه در حوزه منابع طبیعی شهرستان نور تعیین و تکلیف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، مجتبی باقرزاده به برگزاری نشست مشترک اوقاف و منابع طبیعی غرب مازندران اشاره کرد و گفت: این جلسه با حضور معاون حفاظت و اراضی سازمان منابع طبیعی کشور و حجت الاسلام شمس الدینی دبیر کارگروه مشترک در سازمان اوقاف کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه املاک موقوفه مازندران در حوزه منابع طبیعی به چندین سال قبل برمی گردد و اسناد وقف نامه آنها موجود است، ادامه داد: روند تعیین و تکلیف املاک موقوفه مازندران تا پایان سال جاری ادامه دارد و املاک موقوفه بیشتری در حوزه منابع طبیعی مازندران مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون حقوقی، ثبتی و امور اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه املاک وقفی شهرهای نوشهر، عباس آباد، نور، تنکابن، چالوس و رامسر برسی شد، افزود: در این کارگروه چهار موقوفه در حوزه منابع طبیعی با مساحت 43 هزار و 708 متر مربع تعیین و تکلیف شد.

باقرزاده اظهار داشت: تعامل اوقاف و منابع طبیعی مازندران در راستای تفاهم نامه بین دو سازمان صورت می گیرد و تاکنون چندین جلسه در سطح معاونان، روسای ادارات و کارگروه بین دو سازمان در استان برگزار شد.

انتهای پیام /س

برچسب ها: تعیین ، موقوفه ، منابع ، طبیعی ، نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.