با قابلیت جدید گوگل؛

دیگر نگران دست اندازهای جاده نباشید!

اگر شما هم هنگام رانندگی دست انداز ها و خرابی های جاده کلافه تان کرده حتما این گزارش را تا انتها بخوانید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، حتما برای شما هم اتفاق افتاده که هنگام رانندگی در دست اندازهای جاده و خیابان بی افتید و نگران آسیب دیدن لاستیک و ماشینتان شده باشید. گاهی اوقات دست اندازها ناگهان وسط جاده سبز می شوند، مخصوصا اگر با جاده آشنا نباشید و کمی هم سرعتتان زیاد باشد، اینجاست که اختراع جدید گوگل به کمک شما می آید.

دیگر نگران دست اندازهای جاده نباشید!

اخیرا شرکت گوگل اختراعی به ثبت رسانده است که از قرار معلوم با استفاده از جی پی اس ماشین، مجموعه ای از اطلاعات مکان دست انداز ها را تهیه می کند. آنگاه این مجموعه اطلاعات ، با سنسورهای حرکت ترکیب می شود و به شما اطلاع می دهد که نزدیک دست انداز می شوید و آنگاه که از آن عبور کردید، آن مکان خاص در پایگاه داده شما ذخیره می شود.

دیگر نگران دست اندازهای جاده نباشید!

عملکرد این اختراع تا حدی شبیه عملکرد داده های ترافیکی است فقط به جای اینکه این محصول اطلاعاتی در رابطه با ترافیک مسیر در اختیار کاربر بگذارد در رابطه با دست انداز های مسیر اطلاعات می دهد. هدف نهایی این محصول آن است که سیستمی فراهم آورد تا رانندگان را نزدیک به دست انداز ها راهنمایی کند یا به آنها نشان دهد چه مسیری برای رانندگی هموار تر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
تو ایران اگه بیاد سرور گوگل هنگ میکنه !
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۴:۲۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
ینی دمت گرم با این جملت . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
برا خارجه نه ایران