علی پروین از عملکرد ستارگان ایران تاسف خورد و اعلام کرد که فقط هاشمی نسب و نیکبخت خوب بازی کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین سرمربی تیم فوتبال ستارگان ایران بعد از باخت مقابل ستارگان جهان  با نارضایتی از عملکرد شاگردانش گفت:  من از شکست بدم می‌آید. می‌شد بهتر از این بازی کنیم اما خدا را شکر می کنم که بیشتر از این گل نخوردیم.

وی خاطرنشان کرد:  فوتبالیست‌های ایران تا خداحافظی می کنند اضافه وزن و شکم می آورند و فراموش می کنند تمرین کنند،اگر چنین بازی‌هایی را ترتیب می‌دهند یکی دو ماه قبل به ما اطلاع‌رسانی کنند تا حداقل 10،15 جلسه تمرین برای تیم ستارگان ایران در نظر بگیریم تا به این شکل شکست نخوریم  هاشمی‌نسب و نیکبخت واحدی خوب بازی کردند.  

پروین با بیان اینکه فقط دو جلسه در ورزشگاه کارگران تمرین داشته اند، باخت را قابل پیش بینی دانست و در این خصوص گفت: این مسئله قابل پیش‌بینی بود چرا که ما فقط 2 جلسه در ورزشگاه کارگران دور هم جمع شدیم  و اصلا آمادگی این بازی را نداشتیم بازیکنان تیم ستارگان دنیا از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشتند و مشخص بود به طور مرتب تمرین دارند. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۳:۱۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
آقای پروین آیا عادل فردوسی پور،کامران نجف زاده و سید جواد هاشمی فوتبالیستی در حدتیم ستارگان ایران بودندکه بشه ازشون استفاده کرد واقعا متاسفم برای فوتبال کشورم که امثال شما بی کفایتان پولدار بر آن رهبری میکنید
آخرین اخبار