ستارگان فوتبال ایران و جهان پس از پیروزی مقابل ستارگان ایران از حضور در کشورمان ابراز رضایت کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ستارگان فوتبال جهان پس از پیروزی مقابل ستارگان ایران از حضور در کشورمان ابراز رضایت کردند.

مصاحبه ستارگان بعد از مسابقه خیریه


فیگو: اگر کی روش را نمی خواهید من با خودم ببرم!

لوئیز فیگو اعلام کرد:اولین باری است که ما به ایران آمدیم از لحظه اول که وارد فرودگاه شدیم تا همین الان از ما پذیرایی شد. من خودم را مدیون کی روش می دانم و اعلام می کنم اگر وی را نمی خواهید با خودم ببرم.

وی افزود: تماشاگران و فضای استادیوم واقعا فوق‌العاده بود چون به ما احترام داشتند و از آنها تشکر می‌کنم. از همه کسانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. برای ما مهم بود که این اتفاق رخ دهد و بازی خیریه انجام دهیم و کمک کنیم به افرادی که دچار بیماری هستند. برای من و دوستانم این بازی لذت‌بخش بود.

ستاره پیشین تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات فیفا دارد، گفت: من به این موضوع علاقه‌مند هستم و درباره اتفاقاتی هم که در آن شش ماه دیدم شکایت‌هایم را گفتم و مردم باید خوشحال باشند که این تأخیر در برگزاری انتخابات به وجود آمد. جامعه فوتبال و فیفا باید شفاف باشند و همه نباید فقط حرف بزنند بلکه در کارشان هم نشان دهند.

فیگو ادامه داد: دوست دارم که آینده فوتبال برای همه مهم باشد. در کنگره آسیا با بلاتر بودیم و هیچ کمکی هم نکردیم.
وی درباره اینکه چه نظری درباره آمادگی ایرانی‌ها داشت، گفت: بازی در محموع خوب بود. اگر عاقلانه فکر کنیم باید بگوییم که شرایط بازی در کل خوب بود و بیشتر از این هم نمی‌شد انتظار داشته باشیم.

مصاحبه ستارگان بعد از مسابقه خیریه

کریمی: امیدوارم این دیدارها بیشتر از قبل شود

علی کریمی گفت:  زحمت زیادی برای این بازی کشیده شده بود و امیدوارم این دیدارها بیشتر از گذشته برگزار شود. بازی خوبی را شاهد بودیم و تصور می کنم تماشاگران حاضر در ورزشگاه و همه مردم از دیدن این بازی لذت بردند.

وی اضافه کرد: بعد از اتمام فوتبالم برای سومین بار بود که پا به توپ می‌شدم.

شماره 8 محبوب پرسپولیسی ها در مورد اینکه پیراهنش را با چه کسی عوض کرد، گفت: با فیگو لباسم را عوض کردم.

مصاحبه ستارگان بعد از مسابقه خیریه


خطیبی: می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم
 
مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال گفت: کادر فنی تیم ستارگان می توانست نفرات آماده را به زمین بفرستد تا در این بازی نتیجه بهتری بگیریم البته، به نظر نتیجه بازی امروز اصلا مهم نبود و برخی از بازیکنان بی جهت روی نتیجه حساس شده بودند. برای شخص من که بیشتر مهم بود مردم از این بازی لذت ببرند.خوشحالم همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد اما بعضی مسایل هم وجود داشته برای این بازی خیریه جالب نبود. 

وی تصریح کرد: فکر می کنم ترکیب اولیه ایران دارای مشکلات زیادی بود. چون آنهایی که با این تیم تمرین کرده بودند و آمادگی بالایی داشتند بیرون ماندند اما آنهایی که آمادگی شان بالا نبوده و تمرین هم نکرده بودند به یکباره در ترکیب تیم قرار گرفتند. من و دیگر بازیکنان از نیمکت نشینی ناراحت نشدیم اما اینکه نتوانستیم یک گل هم در این بازی بزنیم برایم خیلی خوب نبود. 

خطیبی خاطرنشان کرد: از رسانه ها بابت پوشش خوب این بازی تشکر کنم. همچنین از مسوولان تیم هنرمندان تشکر می کنم که این بازیکنان را کنار یکدیگر جمع کردند تا یک کار خیر امروز به خوبی انجام شود. 

مصاحبه ستارگان بعد از مسابقه خیریه

هیه رو: بازیکنان ایران در گذشته نفرات بزرگی بودند


فرناندو هیه‌رو  بعد از پایان مسابقه تیم های ستارگان ایران و جهان گفت: ایران تیم خوبی بود و بازیکنان خوبی داشت که در گذشته نفرات بزرگی بودند. البته امیدارم اگر دوباره به ایران آمدم، ورزشگاه پر شود .نکونام بازیکن بزرگی بود که چندین سال در فوتبال اسپانیا حضور داشت. من هم خوشحالم که با این بازیکن در ایران ملاقات کرد.


وی اذعان کرد: از ایرانی‌ها به خاطر مهربانی‌ها و استقبال خوب‌شان تشکر می‌کنم. مهمترین موضوع این بازی، این بود که دیداری خیرخواهانه بود.

فهیم: از علی پروین دلگیر شدم

فرشاد فهیم، مجری شبکه سوم سیما و بازیکن تیم هنرمندان گفت: با شخصیت ما توهین شد، فکر نمی کردم اینگونه با ما رفتار کنند، به خاطر همین از علی پروین دلخور شدم.

وی افزود: ستارگان 3 گل خوردند چه اشکالی داشت؟ ما هم بازی می کردیم و دو گل می خوردیم.

مصاحبه ستارگان بعد از مسابقه خیریه

استیلی: باوجود  اضافه وزن نیمه دوم بهتر بودیم

حمید استیلی بعد از شکست مقابل ستارگان جهان گفت: مشکل اضافه وزن‌مان که در بازی با میلان هم داشتیم نگذاشت کاری از پیش ببریم. باید تمریناتمان را به صورت ماهیانه کنیم تا شرایط‌مان بهتر شود البته بازی خوبی را ارائه دادیم و در نیمه دوم بهتر شدیم..

 

استیلی در پایان افزود: هدف ما کمک به بیماران مبتلا به ام اس بود که محقق شد می خواهم در همین جا از هنرمندان عزیز که کنار ما بودند و زحمت اصلی برگزاری این دیدار را کشیدند تشکر  کنم. 


برای دیدن تصاویر کنفرانس خبری اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/





برچسب ها: ستارگان ، فیگو ، خطیبی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار