خطیب جمعه صنعا: پیرو شعار هیهات من‌الذله هستیم

خطیب مسجد جامع صنعا در خطبه‌های نماز جمعه با تأکید بر اینکه نیروهای یمنی پیروزی‌های بزرگی به دست آورده‌اند تصریح کرد یمنی‌ها به شعار «هیهات من‌الذله» عمل می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، خطیب نماز جمعه مسجد جامع صنعا گفت: پشتوانه سعودی‌ها، آمریکا و اسرائیل و توطئه گران و منافقان در سراسر زمین هستند اما پشتوانه یمنی‌ها خداوند است و خداوند بهترین یاور و پشتیبان است.

وی افزود علت اینکه سعودی ها جبهه های متعددی باز کرده‌اند آن است که شکست خورده اند. اگر می شنوید جبهه جدیدی گشوده اند به سبب آن است که در جبهه های قبلی شکست خورده اند. پیروزی‌هایی که ارتش و رزمندگان یمنی به دست آورده اند و پیروزی‌هایی که برای تحقق آن زیدی‌ها و شافعی ها در سراسر یمن متحد و هماهنگ شده اند بی سابقه است.

وی گفت این پیروزی‌ها به اندازه‌ای بزرگ است که می توان گفت فقط در عصر پیامبران چنین پیروزی‌هایی تحقق یافته است. 

خطیب نماز جمعه مسجد جامع صنعاء اظهار داشت رسانه های آمریکایی شما را فریب ندهند چرا که پیروزیهای به دست آمده بسیار بزرگ و عظیم و حیرت آور است. نیروهای یمنی ارتش‌های متجاوز را به عقب می رانند و تانک‌ها و خودروهای نظامی آنها را با ‌دلاوری‌هایی که در تاریخ بی سابقه است منهدم می کنند. همه اینها به لطف خداوند توانا و عالم است.

وی گفت: دشمنان می خواهند در میان ما ترس و وحشت ایجاد کنند حتی اگر مردان یمنی همگی کشته شوند زنان یمنی به میدان می آیند و در برابر دشمنان می ایستند. پیروزی با مردانی که فقط از خداوند می ترسند حتمی است. ما فقط از خداوند می ترسیم به خدا سوگند تصمیم گرفته ایم ایستادگی کنیم حتی اگر همه کشته شویم و همان حرف امام حسین (ع) یعنی هیهات من‌الذله را می زنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار