کتاب «راهنمای طریق» که به همت موسسه ایمان ماندگار تدوین شده به وسیله انتشارات مطیع به چاپ رسیده است.

اسماعیل سلطانی منتشرکننده کتاب «راهنمای طریق» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محتوای کتاب «راهنمای طریق» اظهار داشت: موضوع این کتاب پرسش‌های مردم درباره مسائل مختلف زندگی اجتماعی و فرهنگی است که برای بهتر شدن روابطشان، سوالات خود را با حضرت آیت‌الله محمدعلی جاودان مطرح و ایشان به آن‌ها پاسخ گفتند.

وی بیان کرد: این کتاب در 12 فصل در 560 صفحه به رشته تحریر درآمده و کار چاپ این کتاب را انتشارات مطیع بر عهده دارد و متن این کتاب، بیشتر مسائل اخلاقی و پند و اندرز حاج‌آقا است.

سلطانی اضافه کرد: در این کتاب موضوعاتی چون ازدواج، تحصیل، حوزه بهتر است یا دانشگاه، تاریخ سیاسی و سیر مطالعاتی است که مردم سوالات خود را در سایت موسسه ایمان ماندگار پرسیده و حاج‌ آقای جاودان به شبهات مردم پاسخ دادند.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های این کتاب این است که تمامی پرسش‌های مردم به وسیله گروه محققین موسسه ایمان ماندگار با ذکر منابع قرآنی و روایی پاسخ داده و تمامی این منابع از کتب معتبر شیعه استخراج شده است.

سلطانی افزود: مخاطبین این کتاب عموم جامعه بوده و هر کس به فراخور احوالش می‌تواند در مورد مسائل و مشکلات زندگی شخصی‌اش از آن استفاده کند.

وی در پایان یادآور شد: طراحی منحصر به فرد جلد روی این کتاب، نوع فونت به‌کار رفته و همچنین رنگ کاغذ آن سبب جذب هر خواننده‌ای می‌شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.