معاون پارلمانی وزارت ارشاد:

وزارت ارشاد برای تولیدات سینمای دینی یارانه پرداخت می کند

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد گفت:با هدف تقویت جریان متدین در جامعه وزارت ارشاد برای تولیدات فرهنگی و هنر های معنوی یارانه پرداخت می کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین نوش آبادی افزود:برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از آثار و فعالیت های فرهنگی و هنری جریان موثرجامعه و با هدف جهت گیری درست پایه های فرهنگی و معنوی نظام وزارت ارشاد بودجه قابل قبولی را برای تولید آثار هنری به خصوص در بخش تولیدات سینمایی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه توجه و امید مقام معظم رهبری برای پیش برد اهداف نظام به خصوص در بحث هنر و فرهنگ به هنرمندان اصیل و با ریشه است خاطرنشان کرد:حمایت های مناسبی برای تقویت بنیه های علمی و ادبی و هنری در عرصه تشکر های دانشگاهی و کانون های مساجد در نظرگرفته شده است تا نخبه های فرهنگی و هنری بتوانند آثار ارزنده تولید و به اجرا در آورند که فرهنگ و معنویت جامعه بوسیله آن حفظ و تقویت شود.

سخنگوی وزارت ارشاد در ادامه گفت:سالانه صدها فیلم از وزارت ارشاد مجوز می گیرد اما یارانه نقدی به فیلم ها و تولیدات نمایشی با محتوای فرهنگی و مذهبی تعلق می گیرد.

نوش آبادی افزود:هم اکنون کتاب های جذاب با محتوای مذهبی و فیلمنامه و نمایشنامه های معنوی که قابلیت و جذابیت خوبی در زمینه سبک زندگی اسلامی دارد توسط هنرمندان متدین در حال تولید است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.