مشاركت و همدلی مسئولان و شهروندان برای توسعه و گسترش ورزش ضروری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در مراسم معارفه مجتبی رضايی به عنوان سرپرست جديد اداره ورزش و جوانان نكا، از مشاركت همدلی و وحدت رويه مسئولان و شهروندان جهت توسعه و گسترش ورزش نكا تاكيد شد.

معاون فرماندار نكا گفت: پتانسيل ورزش نكا با حضور ورزشكاران خوب بالا است كه نياز به حمايت بيشتر مسئولان استانی و شهرستانی است.

نبوی در ادامه از افتتاح 30 طرح در هفته دولت در شهرستان نكا خبر داد و افزود: از اين تعداد طرح ها 4 طرح ورزشی در شهرستان است.

وی با اشاره اينكه فكر اساسی برای ورزش شهرستان شود، یادآور شد: شهروندان نكايی مشاركت خوبی با مسئولان به ويژه در حوزه ورزش دارند.

معاون توسعه منابع انسانی و سرمايه از سفر ورزش ورزش و جوانان به استان خبر داد و گفت: در هفته دولت محمود گودرزی وزير ورزش و جوانان ضمن افتتاح چند طرح در سطح استان با مسئولان ارشد استان نيز ديدار و ملاقات خواهند داشت.

محمدی با بيان اينكه در دوره مديريت حسين پور اقدامات خوبي در ورزش نكا صورت گرفت، تصرح کرد: در مدت مديريت اندك ايشان با تلاش های صورت گرفته 6 طرح ورزشی در نكا افتتاح شد.

وی با اينكه مشاركت خيرين زمينه ساز بستر براي توسعه ورزش در سطح استان می شود، افزود:

معاون توسعه ورزش همگانی با بيان اينكه جايگاه ورزش نكا با حضور مسئولان و ورزشكاران خوب در دو بخش قهرمانی و همگاني در سطح استان بی نظير است، گفت: در رشته های تكواندو، رزمی، فوتبال، واليبال، آمادگی جسمانی، فوتسال و بوكس جايگاه ورزش نكا خوب است.

عاليشان با اشاره به اينكه تشكيلات هيئت های ورزشی نسبت به گذشته در اين شهرستان بهتر

شده، خاطر نشان کرد: با اتحاد، همدلی و همچنين بهره گيری از رئيس جوان باتجربه بومی موجب تحول و نتايج مثبت ورزش شهرستان نكا می شود.

سرپرست جديد اداره ورزش و جوانان نكا با بيان اينكه ظرفيت و پتانسيل ورزش شهرستان نكا با توجه به جوانان بااستعداد بالا است، گفت: مازندران يك استان ويژه ورزشی است كه با توجه به مدال آوری و موفقيت ورزشكارانش گل سرسبد ورزش كشور محسوب می شود.

مجتبی رضايی با اشاره به برنامه ريزی مناسب جهت توسعه و ترقی ورزش نكا در سطح استان افزود: وظيفه سنگينی به من متحول شد كه اميدوارم با همت و تلاش تمامی مسئولان اجرايی شهرستان موجب فراهم نمودن جايگاه خوب برای ورزش نكا باشيم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.