فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: کاهش ساعات شیفت کاری محیط بانان در ستاد کل نیروهای مسلح به تصویب رسید.

کاهش شیفت کاری محیط بانان تصویب شدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان امروز 4 شهریور روز محیط بان با ولادت با سعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) عجین شده است.

روز مردانی است که با قدم‌های استوار و عزم راسخ از بارگاه ضامن آهو مدد می‌جویند تا ضامن طبیعت باشند.

حیدرزاده مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران به مناسبت روز محیط بان گفت: این مردان ایستاده‌اند تا کوه، کوه باشد و جنگل، جنگل بماند و آهوان خرامان بدوند و پلنگان غران نعره زنند و پرستوها چلچله کنان پرواز کنند.

این روزها که حال زمین خوب نیست و آسمان به سختی نفس می‌کشد و آهوان با دلهره بر زمین خشک قدم می‌گذارند و قامت درختان لرزان از قطع شدن است، این شیر مردان با تمام سختی‌های کارشان عاشقانه به حفاظت از منابع لایزال الهی مشغول‌اند.

میرزا کریمی فرمانده یگان حفاظت استان تهران نیز  در خصوص این روز تصریح کرد: هفته گذشته در ستاد کل نیروهای مسلح تصویب شد تا شیفت کاری محیط بانان کاهش یابد و امیدواریم روزی برسد که این شغل جزء مشاغل سخت قرار بگیرد.

سربازان گمنام محیط زیست به دور از خانواده در کویر، جنگل، کوهستان، حاشیه‌ دریاها و مناطق تحت حفاظت با جیره غذایی بسیار محدود و پیاده در مناطق صعب العبور و شبانه روز جان بر کف به حمایت و حفاظت از محیط زیست می‌پردازند، باشد که از گمنامی در آیند و در خود کارشان مورد ستایش قرار گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعادت‌تیمورنژاد
۱۴:۰۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
من‌محیط‌بان‌هستم‌‌۶روز‌کار‌میکنم‌۳‌روز‌استراحت‌‌پیگیر‌باشین
آخرین اخبار