بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این فیلم هر روزه در 3 سانس در پردیس سینما بهمن سنندج اکران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،رئیس حوزه هنری کردستان گفت: تاکنون بیش از 7 هزار بلیط در استان پیش فروش شده است.

امین مرادی افزود:این فیلم حاصل 8 سال فعالیت هنرمندان مختلف سینمای ایران و جهان است.

مرادی از این اثر به عنوان کاری ماندگار و تاثیرگذار نام برد و گفت: این فیلم زندگی حضرت پیامبر(ص) از زمان تولد تا سن 12 سالگی در حدود سه ساعت به تصویر کشیده است.

رئیس حوزه هنری کردستان تصریح کرد: فیلم محمد رسول‌الله ساخته مجید مجیدی در واقع قرائت درست از اسلام و بسترساز ارتقای وحدت است که امیدواریم تاثیرگذاری را که باید داشته باشد، در جامعه بگذارد.

مرادی با بیان اینکه در این فیلم سرگذشت زندگی پیامبر تا سن 12 سالگی به تصویر کشیده است، گفت: این فیلم در شهرک سینمایی که ساخت آن اعتراضات زیادی را به دنبال داشت ساخته شده و برنامه‌ریزی برای شماره‌های بعدی آن نیز انجام شده است.

مرادی ساخت فیلم محمد رسول‌الله را یک اقدام ارزشمند خواند و اظهار کرد: ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اکران این فیلم در قالب پروژه‌ای بزرگ در سطح کشور انجام شده است.

بخش اعظم ساخت فیلم "محمد رسول‌الله"در شهرک تازه ساخت سینمایی پیامبر اعظم انجام شده است و قرار است یک سه گانه هنری باشد تا پکیج سینمایی معرفی "اسلام مهربان" به جهان با محوریت "پیامبر مهربانی‌ها" کامل شود. بخش دوم از نوجوانی تا بعثت و بخش سوم از بعثت تا رحلت حضرت را به تصویر خواهد کشید.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: فیلم ، سینما ، بعثت ، اکران ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.