فرماندار بانه از بهره‌برداری و افتتاح 14 پروژه در شهرستان بانه به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،راشدعذیری با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان گفت: 14 پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال در این هفته افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

ویافزود: افتتاح ساختمان‌های اداری دادگستری، ثبت اسناد، بیمه سلامت، تامین اجتماعی و نظام مهندسی از جمله برنامه‌های هفته دولت سال جاری در بانه است.

عذیری همچنین به آسفالت 9 کیلومتر از راه های روستایی بانه اشاره کرد و گفت: این شهرستان دارای 600 کیلومتر جاده روستایی است که از این مجموع200 کیلومتر آن آسفالت،250 کیلومتر شنی و خاکی و 150 کیلومتر جاده‌های منتهی به کوه‌هاست.

فرماندار بانه افزود: بهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی جزء برنامه‌های اولویت‌دار سطح شهرستان است که در صورت تخصیص و تامین اعتبار در نزدیک‌ترین زمان اجرا می‌شود.

عذیری بهره‌برداری از 11 طرح جهاد کشاورزی را از دیگر برنامه‌های هفته دولت بانه ذکر و گفت: 14 هکتار از اراضی کشاورزی سطح شهرستان با اعتبار12 میلیارد ریال در طرح آبیاری تحت فشار قرار می‌گیرد.

این مقام مسئولبا اشاره به افتتاح چند واحد کارگاه تولیدی، افزود: همچنین در این هفته یک جایگاه گاز CNG راه‌اندازی می‌شود که با افتتاح این ایستگاه تعداد جایگاه‌های CNGفعال در شهرستان به شش ایستگاه می‌رسد.

عذیری گفت: در حال حاضر تعدادی از واحدهای صنفی، کارگاهی و صنایع کوچک در داخل بافت‌ مسکونی قرار گرفته‌اند که این تداخل موجب ایجاد آلودگی‌های صوتی و بصری برای شهروندان شده است.

فرماندار بانه در پایان افزود: به منظور آسایش عمومی و رفاه حال همشهریان ساماندهی این صنوف آلاینده و مزاحم با هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیارد ریال در هفته دولت امسال انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.