سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: هواداران ایرانی ثابت کردند در مسابقات مهم و دشوار یار و یاور تیم‌های ایرانی بوده و از هیچ تلاشی برای برد نماینده کشورشان دریغ نخواهند کرد.

منصوریان: هواداران در آوردگاه‌های سخت یاور فوتبال ایرانی هستندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان‌ در نشست خبری دیدار تیم‌های نفت تهران و الاهلی امارات اظهار کرد: بازی بسیار دشوار است و دو تیم به طور کامل از وضعیت یکدیگر  اطلاع دارند و می‌دانم رقبای سختی برای هم هستند .

وی افزود: با توجه به آنالیز روی حریف شناخت کافی از الاهلی پیدا کرده و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌دانیم امیدوارم با انجام دیداری جذاب حریف قدرتمند خود را در بازی رفت  شکست داده و با خیالی راحت به بازی برگشت در دبی فکر کنیم.

وی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی بیان کرد: تاریخ فوتبال ما نشان می‌دهد هواداران ایرانی در چنین مسابقات دشواری یار و یاور نماینده کشورشان هستند  و از هیچ تلاشی برای برد تیم‌های خود دریغ نخواهند کرد.از رسانه‌ها و هواداران می‌خواهم  باز  هم این موضوع را اثبات کرده و نماینده خود را در مقابل حریف اماراتی تنها نگذارند.

وی ادامه داد: ما در فصل گذشته  با حضور بیست هزار نفری هواداران  بازی باخته مقابل الاهلی عربستان را  به برد تبدیل کردیم اگر در این بازی هم عقب بیفتم به طور حتم فشار هواداران  این فرصت را به ما می‌دهد که نتیجه را جبران کنیم. از فردا لقب جدید نفت تیمی سخت کوش و پر انگیزه خواهد بود .

منصوریان در خصوص غیبت ایمان مبعلی در این دیدار بیان کرد: مصدومیت بخشی از فوتبال است ولی ایمان را در بدترین زمان ممکن از دست دادیم وی می‌توانست تیم ما را به خوبی مدیریت کند. البته سه جوان آماده به نام پیام صادقیان،‌آرش رضا وند و عباس بوعذار به طور حتم در این بازی غیبت مبعلی را جبران کرده و به تیم نفت کمک می‌کنند.

وی افزود: پیام صادقیان آماده است با درخشش خود در ترکیب تیم نفت به فوتبال ایران و همچنین باشگاه نفت کمک کرده و بار دیگر به روزهای اوج خود برگردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، نفت تهران ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار