سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: با تمدید قرار داد منصوریان حتی در صورت ادامه نتایج ضعیف از وی حمایت خواهیم کرد.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره تمدید قرار داد علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت اظهار کرد: این اتفاق را باید به فال نیک گرفت را که منصوریان مربی خلاق و خوش فکری است و برای درخشش نفت در فصلجاری انگیزه و برنامه های زیادی دارد.

وی در خصوص وضعیت این قرار داد در صورت ادامه نتایج ضعیف نفت بیان کرد: قرار داد منصوریان تا پایان لیگ شانزدهم تمدید شد است این موضوع نشان می‌دهد باشگاه نفت به سرمربی خود اعتماد کامل دارد و می‌داند از حمایت منصوریان ضرر نخواهد کرد.

وی ادامه داد: در ضمن نباید با ناامیدی به بازی‌های پیش رو نفت نگاه کرد، عدم هماهنگی بازیکنان جدید و قدیم تیم از یک سو و کمبود بازی‌های تدارکاتی پیش فصل از سوی دیگر در نتیجه گیری نفت در سه هفته ابتدایی لیگ نقش اصلی را ایفا می‌کند به هر حال وقتی باشگاه چنین اعتمادی به منصوریان دارد حتی در صورت ادامه نتایج ضعیف به حمایت خود از سرمربی نفت تا آخرین لحظه قرار داد ادامه می‌دهد.

ایرانیان در ادامه بیان کرد: در جلسه روز گذشته هماهنگی‌های لازم برای ادامه فعالیت‌های باشگاه نفت در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا انجام شد به هر حال از آنجایی که الاهلی‌ امارات حریف نفت در مرحله یک چهارم نهایی تیم بسیار قدرتمندی است که با هزینه‌ای  زیاد اردوهای آماده سازی مناسبی را در آلمان و جهان و اسپانیا برپا کرده و در این اردوها با تیم‌های مطرح جهان فوتبال دیدار دوستانه برگزار کرده است، تمام عوامل باشگاه نفت باید دست به دست هم داده و به خوبی تیم را برای این دیدار حساس مهیا کنند.

 وی افزود: ضمن این که حریف اماراتی چندین بازیکن بالای ده میلیون دلاری مثل اورتون، ریبرو لیما برزیلی‌ را در ترکیب خود داشته و از مربی بزرگ و صاحب سبکی چون  کاسمین اولاریو استفاده می‌کند تمامی این عوامل نشان می‌دهد نفت برای از سد راه برداشتن این حریف نیاز به یک عزم ملی دارد و امیدوارم هواداران در بازی مقابل الاهلی با نگاهی ملی و فرارنگی به یاری نفت آمده و حامی نماینده کشورمان باشند.

ایرانیان در رابطه با دیدار مقابل ملوان گفت: به سه امتیاز این دیدار برای بالا رفتن روحیه نفت و کسب اولین پیروزی در لیگ برتر نیاز داریم و با تمام وجود در این بازی حاضر خواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار