مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: رویارویی با پرسپولیس بسیار سخت تر از بازی با استقلال خواهد بود.

 داوود فنایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات مسئولین استقلال پس از شکست از ذوب آهن اصفهان بیان کرد: من با استقلالی‌ها دوست هستم اما فکر می‌کنم این صحبت‌ها برای فراز از باخت است طبیعی است تیمی که می بازد به دنبال مقصر خواهد بود. 
 
وی ادامه داد: رحمتی در یکی از روزهای خوب خود به سر می برد و استقلالی‌ها باید دعا کنند که بیشتر گل نخورند و شش تایی نشدند. 
 
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره شرایط تیمش ابراز کرد: ما دو هفته تحت فشار بودیم و هجمه‌ها زیادی علیه ما شد و پیروزی بر استقلال جواب بسیاری از انتقادات را داد. 
 
وی در خصوص کلین شیت دروازه بان  ذوب آهن گفت: رشید یکی از بهترین روزهایش را سپری کرد  و با عکس‌العمل های فوق العاده درل نیمه اول روحیه را به تیم تزریق کرد و امیدوارم مصدومیت جزئی که دارد او را رها کند تا بتواند مقابل پرسپولیس نیز از دروازه ذوب آهن محافظت کند. 
 
فنایی در مورد بازی روز پنج شنبه مقابل پرسپولیس تصریح کرد: قطعا بازی با پرسپولیس بسیار سخت تر از استقلال است و فکر می کنم بازیکنان مصدوم و محروم پرسپولیس هم به این بازی می رسند و کار ما را مشکل تر خواهند کرد. 
 
مربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: پرسپولیس مانند یک شیر زخمی است اما باید بدانیم شیر همیشه شیر خواهد بود و ما سعی کردیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. 
 
فنایی در پایان خاطر نشان کرد:ذوب آهن روز به روز در حال بهتر شدن است و امیدواریم با تمرینات منظم خود را برای حضور در 3 جبهه پیش رو آماده کنیم. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار