عبد الماجد حسین گفت: کاروان تیم فوتبال الاهلی امارات برای رویارویی مقابل تیم نفت تهران با 42 نفر به ایران آمده است.

عبدالماجد حسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی در مقابل نفت تهران گفت: برای رویارویی در مقابل نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با 42 نفر به ایران آمدیم که از این تعداد 21 نفر بازیکن هستند و مابقی برای همراهی تیم به ایران آمدند.

وی ادامه داد: به طور کلی بازی مقابل نفت دومین بازی رسمی ما به حساب می‌آید.

مدیر فنی تیم الاهلی امارات توضیح داد: شناخت خوبی از تیم نفت داریم و باید بگویم که شرایط این تیم از هر لحاظ بهتر از تیم ما خواهد بود، چرا که آن ها در مسابقات لیگ برترشان تا به اینجا 4 بازی را پشت سرگذاشته‌اند، بنابراین از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند اما ما نیز در صدد هستیم تا بهترین عملکرد را در زمین مسابقه از خود به جای بگذاریم.

وی بیان کرد: تیم نفت یکی از تیم‌های پر قدرت و خوب ایران است و ما می‌دانیم که تماشاگران زیادی برای تماشای این دیدار به ورزشگاه می‌آیند و به طور حتم روز چهارشنبه هفته جاری تماشاگران در ورزشگاه تیم نفت را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

عبدالماجد حسین در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم تمام سعی خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را انجام دهیم و با نتیجه خوب ایران را ترک کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار