طی سه روز آینده در شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان، شمال غرب، سواحل شمالی و شمال شرق کشور بارش پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی سه روز آینده در شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد و در شمال غرب، سواحل شمالی و شمال شرق کشور نیز افزایش ابر، وزش باد، بارش باران گاهی رعد و برق و در مناطق مستعد امکان بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می شود.

امروز علاوه بر افزایش بارش، شدت آن در استان‌های گیلان، شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، اردبیل، نیمه شمالی استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و روز چهارشنبه شدت بارش در نیمه شمالی استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،شمال اردبیل، گیلان،شرق مازندران و گلستان می باشد.

همچنبن در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها، مه آلودگی و کاهش دید و اختلال در تردد جاده های کوهستانی حاشیه البرز پیش‌بینی می شود.

لازم است اقدامات و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید و از شنا کردن در دریا و توقف در حاشیه رودخانه ها و مناطق مستعد سیل خودداری شود.

گفتنی است؛ در این سه روز در برخی نقاط مناطق ذکر شده از نظر شدت بارش، احتمال آب گرفتگی، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها ، مه آلودگی و اختلال در تردد جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

از امروز کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور روی می دهد و تا اواخر هفته ماندگاری هوای خنک در نوار شمالی کشورتداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار