طی سه روز آینده در سواحل خزر و مناطقی از شمال غرب و شمال شرق کشور، دامنه های شمالی البرز، ارتفاعات سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال هرمزگان بارندگی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی سه روز آینده در سواحل خزر و مناطقی از شمال غرب و شمال شرق کشور، دامنه های شمالی البرز، ارتفاعات سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال هرمزگان بارندگی پیش بینی شده است.

گفتنی است، به سبب گذر سامانه کم ارتفاع تراز میانی جو، طی سه روز آینده آسمان ابری، بارندگی و مه آلود بودن جاده های کوهستانی در دامنه های شمالی البرز و در برخی نقاط رگبارو رعدو برق و کاهش محسوس دما در ارتفاعات البرز، شمال غرب و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

نکته دیگر آن است که، طی این مدت در مناطق مستعد شمال غرب کشور در شمال استان های اردبیل، آذربایجان شرقی وغربی نیز احتمال وقوع تگرگ وجود دارد.

طی سه روز آینده در مناطقی از شمال غرب در شمال استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و استان های ساحلی دریای خزر و مناطقی ازشمال شرق کشور در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی و ارتفاعات شمالی استان سمنان انتظار بارندگی و در برخی نقاط رگبار و رعدوبرق وجود دارد.

امروز گاهی در نواحی ازشمال آذربایجان، استان اردبیل، گلستان، مازندران و گیلان بارش تشدید می‌شود و دمای هوا در نوار شمالی کشور نسبت به روز قبل کاهش محسوس دارد و پیش بینی می‌شود خنکی هوا تا اواخر هفته جاری در نوار شمالی کشور تداوم یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زينب
۱۰:۱۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
خدا رو صد هزار مرتبه شكر خيلي وقت بود كه خبري از باران تو استان اذربايجان شرقي و شهرمون هوراند نبود
آخرین اخبار