رئیس فدراسیون کاراته گفت: رقابت‌های آسیایی هر سال سخت‌تر می‌شود ولی ما مدال‌های خودمان را خواهیم آورد و حق کاراته ایران را می‌گیریم.

علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص رقابت‌های قهرمانی آسیا و حضور تیم‌های ملی کاراته مردان و بانوان، بیان داشت: شرایط این رقابت‌ها هر سال سخت‌تر می‌شود به هر حال کشورها به واسطه سرمایه گذاریی که انجام می‌دهند، در این رشته صاحب پیشرفت‌های چشمگیری می‌شوند ولی ما مدال‌های خودمان را از این رقابت‌ها کسب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: کاراته کاهای ما هم در مردان و نیز بانوان، صاحب استعدادهای خوبی هستند و به طور حتم با تلاش زیاد موفق خواهند شد.

سمندر افزود: کاراته ایران در دوره‌ها صاحب مقام‌های  خوبی شده است و در اکثر رقابت‌ها  قهرمان شده‌ ایم و موافقی که ژاپن قهرمان شده ما نایب قهرمان شدیم.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: این دوره هم تمام تلاشمان  را برای دفاع از عنوان قهرمانی‌مان می‌کنیم ضمن این که ملی پوشان از آمادگی خوبی برخوردارند و امیدوارم مزد زحمات‌شان را بگیرند و با کسب نتایج خوب سربلند از این رقابت‌ها برگردیم.

وی درباره آمادگی ملی پوشان کاراته با اشاره به رقابت‌های جام وحدت بیان داشت: حضور تیم‌های ملی در جام وحدت فرصت خوبی  برای کاراته کاها بود.

همان گونه که شاهد بودیم در رده جوانان  و نوجوانان از 10 فرصت صاحب 8 مدال طلا شویم و در دو وزن هم مدال نقره‌ مال ملی پوشان ما بود و در این رده غفط در یک وزن مدال نیاوردیم و در رده بزرگسالان هم با وجود این که به مربیان و بازیکنان گفته بودیم که اگر کسی صدمه دیده است و یا با حضور در این رقابت‌ها فشار به بدنش وارد می‌شود و احتمال آسیب دیدگی خواهد داشت،  در  این رقابت‌ها شرکت نکند ولی با تمام این صحبت‌ها ملی شوشانمان توانستند عملکرد خوبی از خودشان دهند و در 5 وزن صاحب چهار مدال طلا شدند و تنها در وزن 84- کیلوگرم مدال طلا را از دست دادند و صاحب مدال نقره شدند.

رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: ملی پوشان از آمادگی خوبی برخوردارند و امیدوارم دست پر برگردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار