عملیات قطعه گذاری سامانه WIMدر محور هراز پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد آفرین محمدزاده ، مدیر كل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران از پایان عملیات قطعه‌گذاری سامانه توزین در حال حركت (WIM) در محور هراز خبر داد.

ایشان افزود:این سامانه بدون نیاز به توقف وسایل نقلیه سنگین، بار محوری آنها را اندازه‌گیری می‌كند و در صورتی كه وزن كلی یا محور وسیله نقلیه‌ای بیش از حد مجاز باشد آن را شناسایی كرده و به اولین پلیس راه جهت اعمال مقررات گزارش می‌دهد.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران تصریح كرد: اضافه تناژ وسایل نقلیه سنگین علاوه بر ایجاد آثار تخریبی به راه و ابنیه آن به لحاظ ایمنی نیز خطرساز می‌باشد و ممكن است زمینه‌ساز بروز حوادث به سبب عدم كنترل كامل و مطلوب راننده بر حركت وسیله نقلیه باشد. از طرفی این اضافه تناژ سبب كاهش عمر مفید وسیله نقلیه نیز می‌شود.

ایشان اظهار داشت:از دیگر مزایای این سامانه جمع‌آوری اطلاعات تردد بار در محور هراز می‌باشد كه امكان برنامه‌ریزی میان مدت و بلندمدت را برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فراهم می‌آورد.با پایان كارگاه جاده‌ای قطعه‌گذاری این سامانه در محور هراز، تردد وسایل نقلیه بدون هیچ‌گونه محدودیتی در جریان است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: پایان ، محور ، هراز ، قطعه ، توقیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.