باشگاه نانو در پی درخواست‌های مکرر دانش‌آموزان و نهادهای ترویجی، مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره دانش‌آموزی نانو را تا 15 شهریور تمدید کرد.

علیخانی کارشناس، باشگاه نانو درگفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: باشگاه نانو با هدف آشنا نمودن دانش‌آموزان با مفاهیم و کاربردهای فناوری نانو و همچنین ارائه دستاوردهای دانش‌آموزی، تاکنون هفت دوره جشنواره فناوری نانو برگزار نموده است. 

وی ادامه داد: این جشنواره در طی سه بخش برگزار می‌شود، معرفی فعالیت‌های باشگاه، ارائه دستاوردهای دانش‌آموزی و انتشارات که در بخش دستاوردهای دانش‌آموزی در زمینه‌های مختلف فناوری نانو از جمله بخش‌های پر مخاطب غرفه باشگاه نانو است.

علیخانی افزود: ششمین جشنواره دانش‌آموزی فناوری نانو همزمان با هشتمین جشنواره فناوری نانو 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود و درپی درخواست‌های مکرر، دانش‌آموزان می‌توانند طرح‌های خود را تا 15 شهریور ماه سال جاری از طریق پست الکترونیکی Festibal @nanoclub.ir برای باشگاه نانو ارسال کنند. 

وی در پایان اظهار داشت: دانش‌آموزانی که در پنجمین جشنواره دانش‌آموزی نانو در شهر نور، شرکت داشتند نیز می‌توانند طرح‌های تکمیل شده را برای این جشنواره ارسال کنند. البته بنابر تصمیم باشگاه نانو از سال آینده سالانه یک همایش دانش آموزی در فصل بهار برگزار خواهد شد و برگزیدگان آن به جشنواره فناوری نانو راه پیدا خواهند کرد. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار