تعداد امضا‌های طومار دستگیری نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انگلیس به مرز 80 هزار نفر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از العربیه؛ تعداد امضاکنندگان طومار دستگیری "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به اتهام ارتکاب جنایات جنگی علیه فلسطینی‌ها به مرز 80 هزار نفر رسید. این طومار درصورت دریافت 100 هزار امضا در پارلمان انگلیس به بحث گذاشته خواهد شد.

مخالفان سیاست‌های جنگ‌طلبانه "نتانیاهو" او را مسئول جنایات جنگی جنگ غزه در تابستان 2014 (93) می‌دانند. در این جنگ 2 هزار فلسطینی که اغلب آنها غیر‌نظامی بودند و 70 نظامی صهیونیست جان خود را از دست دادند. امضا کنندگان این طومار از دولت انگلیس خواسته‌اند "بنیامین نتانیاهو" را ماه آینده در بدو ورود به این کشور، به اتهام ارتکاب جنایت جنگی علیه فلسطینی‌ها دستگیر کند.

مشابه این اقدام سال گذشته علیه "تزیپی لیونی،" وزیر امور خارجه اسبق رژیم صهیونیستی، به راه افتاد. امضاکنندگان انگلیسی وی را مسئول جنگ سال 2008 (1386) در غزه دانستند و از لندن خواستند وی را بازداشت کنند. مقامات صهیونیست مدعی شدند وی از مصونیت سیاسی برخوردار است؛ هرچند در آن زمان "لیونی" سمت دولتی نداشت.

"بنیامین نتانیاهو" قرار است ماه آینده به لندن سفر کند تا در جریان دیدار با "دیوید کامرون،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مسائلی مانند توافق هسته‌ای ایران، جنگ داخلی سوریه و پرونده صلح خاورمیانه را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار