مدیر طرح جایگاه‌های CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هم‌اکنون 2 هزار و 286 جایگاه در کشور فعال است که از این تعداد هزار و 600 جایگاه در کشور بازرسی شده‌ و در حال رفع نقص است.

امیر وکیل‌زاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از همسان سازی استاندار جایگاههای CNG در کشور خبر داد و گفت: هم‌اکنون 2هزار و 286 جایگاه در کشور فعال است که از این تعداد هزار و 600 جایگاه در کشور بازرسی شده‌ و در حال رفع نقص است.

وی تصریح کرد: در طی این بازرسی نزدیک 100 جایگاه مرحله نخست گواهی‌نامه از سازمان بازرسی دریافت کرده‌اند.

وکیل‌زاده، برهمکاری بیش از پیش سازمان ملی استاندارد با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران افزود:  طبق برنامه‌ریزی، این سازمان با بهره‌گیری از ١٥ شرکت آموزش دیده زیر نظر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، استانداردهای فنی و عملیاتی جایگاههای عرضه سی ان جی را بررسی و همسان سازی خواهد کرد.
 
مدیر طرح احداث جایگاه های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید کرد: در این بازدیدها ١٦ آیتم مورد بررسی سازمان ملی استاندارد قرار می گیرد.
 
وکیل زاده تصریح کرد: بیشتر شاخص های استانداردی شرکت ملی پخش در خصوص جایگاه های سی ان جی مشابه استانداردهای تعریف شده در سازمان ملی استاندارد است و تنها درچند مورد به لحاظ کارشناسی میان سازمان ملی استاندارد، شرکت ملی پخش و سازنده اختلاف دیدگاه وجود دارد که آنها نیز در کمیته فنی بررسی و برطرف می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار