فصل فراموشی فریبا در بخش مسابقه جشنواره براسو رومانی

فیلم فصل فراموشی فریبا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی دربخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم براسو رومانی که از دوازدهم تا بیست ودوم شهریور در رومانی برگزار می‌شود حضور دارد

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم فصل فراموشی فریبا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی دربخش مسابقه جشنواره بین المللی  فیلم براسو رومانی که از دوازدهم تا بیست ودوم شهریور در رومانی برگزار می‌شود، حضور دارد  نه  فیلم از آمریکا، کانادا، اسپانیا، هندوستان، آلمان و ایران در بخش مسابقه و دو فیلم برای افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره انتخاب شده اند شاید بتوان جشنواره براسو رومانی را خلوت‌ترین و گزیده‌ترین جشنواره دنیا برشمرد چرا که در کل ده روز جشنواره فقط یازده فیلم به نمایش در می‌آیند.

فصل فراموشی فریبا بیش از این در جشنواره هادسون نیویورک  که بیست وسوم تا بیست هشتم مرداد ماه در آکادمی هنر مونرو نیویورک برگزار شد و در بخش رقابتی جشنواره بین المللی کلمبیا امریکا حضور داشت. همچنین در سی و نهمین جشنواره فیلم مونترال کانادا نیز پذیرفته شده است.

فصل فراموشی فریبا در سی ودومین دوره جشنواره فجر در بخش مسابقه حضور داشت و ساره بیات نامزد بهترین باریگر زن شد و عباس رافعی در نوزدهمین دوره جشنواره کرالا هند جایزه بهترین کارگردان آسیا و فصل فراموشی فریبا جایزه نتبک (فیلمی که به ارتقا و توسعه سینمای آسیا کمک میکند) را دریافت کرد.  پخش بین المللی فیلم در موسسه تولید و پخش بین الملل  فیلمنگاران به مدیریت عباس رافعی انجام می‌پذیرد.

فیلم فصل فراموشی داستان زندگی زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه‌اش انداخته و تلاش او برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می‌زند و اکنون که همسرش تصادف کرده و در بیمارستان بستری است او مجبور می‌شود برای امرار معاش و تامین هزینه‌های بیمارستان با وانت او کار کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار