نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سیاست‌های"اوباما" را با "کارتر" مقایسه کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از  پولیتیکو؛ "کریس کریستی،" فرماندار ایالت نیوجرسی، و "تد کروز،" نماینده جمهوری‌خواه ایالت تگزاس، در دو سخنرانی جداگانه برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا، از ضعف سیاست‌های داخلی و خارجی "باراک اوباما،" رئیس جمهور این کشور، به شیوه‌ای مشابه انتقاد کردند.

تد کروز و کریس کریستی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا اعلام کاندیداتوری کرده‌اند. "کریستی" در سخنرانی نمایشگاه ایالتی ایووا گفت: بدون شک "باراک اوباما" ضعیف‌ترین رئیس جمهور آمریکا در حوزه سیاست خارجی بوده است. او به قدری ضعیف عمل کرد که حالا "جیمی کارتر" با آن سطح اشتباهات فاحش سیاسی، یک رئیس جمهور قدرتمند به نظر می‌رسد.

"تد کروز" نیز در سخنرانی کلمبوس ایالت اوهایو به مقایسه دولت "اوباما" و "کارتر" پرداخت و گفت: هر دو آنها اشتباهات مشابهی در سیاست داخلی و خارجی داشتند. هر دو مشکلات زیادی را برای کشور رقم زدند و برایمان رکود و ضعف به ارمغان آوردند.

"جیمی کارتر" در مصاحبه‌ای اذعان کرد در موضوع گروگان‌های لانه جاسوسی ایران ضعیف عمل کرده است و اگر زمان به عقب بازمی‌گشت حتما یک بالگرد دیگر را هم برای نجات گروگان‌ها به ایران می‌فرستاد.

"کارتر" به نوعی سرطان پیشرفته تهاجمی مبتلا شده است و دوران پرتودرمانی را می‌گذراند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار