نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا ادعا کرد پس از پیروزی در انتخابات، مهاجران غیرقانونی را ردیابی می کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، "کریس کریستی،" فرماندار جمهوریخواه ایالت نیوجرسی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا روز گذشته ادعا کرد اگر رئیس جمهور این کشور شود، همانگونه که شرکت پست "فدکس" بارها و محموله ها را رهگیری می کند، سامانه ای برای کنترل مهاجران خارجی راه اندازی خواهد کرد.

وی در یک کمپین تبلیغاتی در ایالت "نیو همپشایر" در شمال شرقی آمریکا اعلام کرد ممکن است از "فردریک دبلیو اسمیت،" مدیر اجرایی شرکت "فدکس" بخواهد یک سامانه ردیابی برای کنترل مهاجران غیرقانونی ابداع کند.

کریستی همچنین افزود: "فدکس می تواند هر لحظه مکان محموله را به شما اطلاع دهد. این درحالی است که به محض ورود مهاجران به داخل کشور، امکان رهگیری آنها از بین می رود. حدود 40 درصد از مهاجران غیرقانونی آمریکا بیشتر از تاریخ درج شده در روادید خود در آمریکا اقامت می کنند."  

بحران مهاجرت به یکی از مسائل مهم در مبارزات انتخاباتی نامزدهای جمهوریخواه تبدیل شده است. "دونالد ترامپ،" نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز پیشتر سوگند خورد پس از پیروزی در انتخابات، 11 میلیون مهاجر غیرقانونی کشور را اخراج و یک دیوار امنیتی در مرز جنوبی آمریکا احداث کند. شرکت فدکس، یکی از بزرگترین ارائه کنندگان خدمات لجستیکی و انتقال بسته‌ها و محموله‌های پستی در آمریکا و جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار