فرمانده هوا فضا سپاه ، نفوذ آمریکا را نقطه آسیب پذیر ملت دانست .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، سردار حاجی زاده در یادواره سردار شهید نورعلی یونسی و 19 شهید منطقه ترک محله قائمشهر گفت: بر خلاف ابهامات ایجاد شده که بخش مربوط به موشک های بالستیک در توافقات مورد معامله قرار گرفته، هرگز اینگونه نیست و رزمایش های مورد نظر طبق برنامه انجام گرفته اما بحث رسانه ای کردن این اقدامات خارج از اختیارات سپاه پاسداران است و حتی در آینده ای نزدیک رزمایش موشک های بالستیک که خار چشم دشمنان است انجام خواهد شد .

وی به آرمانها واهداف و وصایای شهدا اشاره کرد و افزود:آرمان های شهدا چیزی نیست جز حمایت از ولایت فقیه و رهبری انقلاب و عمل به رهنمود های ایشان که مسیر راه ما می باشد.

فرمانده هوافضا سپاه ، ایران را در منطقه غرب آسیا جزیره ثبات خواند و ادامه داد:امنیت بالا و شرایط محکم کشور منجر به آن شد که امریکایی ها با وجود دو دهه سرمایه گذاری و به راه انداختن جنگ های بزرگ در منطقه نتوانند به اهداف خود که همان نفوذ و چپاول ثروت های دیگر کشور هاست دست یابند.

سردار حاجی زاده همچنین با اشاره یه این نکته که منطقه غرب آسیا و حوزه عربی جز مناطق استراتژیک است تصریح کرد:گنج کره زمین در اینجاست و آنها میخواهند به منطقه تسلط یابند .

عضو ارشد هوا فضا سپاه همچنین هدف اصلی آنها را تجزیه کشورها،انحراف افکار عمومی از بیداری اسلامی ،فروش سلاح،چپاول ثروت و نفت منطقه ،انحراف از دشمنی دولت ها و ملت ها با دشمنی امریکا و رژیم صهیونیستی،جلوگیری از رشد علمی و فرهنگی در منطقه با کشتن و ترور دانشمندان و نفوذ و تسلط بر منطقه برشمرد.

وی همچنین ادامه داد:باید از بروز اختلافات که زمینه مذهبی مانند شیعه و سنی ،قومی ،حزب های سیاسی و بحران سازی های موضعی اجتناب کرد.

سردار حاجی زاده افزود بزرگ ترین خطری که ما را تهدید می کند اعتماد و خوش بینی به امریکاست و آن را شروع بدبختی خواند.

وی در پایان گفت :عمل به رهنمود ها و فرمایشات رهبری باعث می شود کوچکترین نگرانی از تهدید و فشار غربی ها نداشته باشیم .

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اعتماد ، امریکا ، آسیب ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.