رئیس فدراسیون اسکی تقویت تیم جوانان برای حضور در مسابقات المپیک زمستانی لیل هامر را از مهمترین برنامه های فدراسیون دانست .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر طالبی در گفت گویی فعالیت های فدراسیون اسکی را بعد از مسابقات جهانی چمن در دیزین که با افتخار آفرینی اسکی بازان ایران همراه بود تشریح کرد .

وی با اشاره به حضور تیم اسکی چمن در اردوی تدارکاتی استان اردبیل و پیست فندوقلو گفت: بعد از اردوی یک هفته ای برای اخذ روادید مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا، تیم چمن ادامه تمرینات خود را در دیزین دنبال می کند که در پایان اردوی تدارکاتی ،تیم اسکی چمن روز شنبه 7 شهریور تهران را به مقصد ایتالیا برای حضور در رقابتهای مهم قهرمانی جهان که هر 2 سال یک بار برگزار می شود ترک خواهد کرد . 
رئیس فدراسیون اسکی حضور موفق اسکی بازان ایران در دومین دوره المپیک زمستانی جوانان را ضروری دانست و افزود : به همین منظور تیم جوانان در رشته آلپاین به مربیگری باقر کلهر با ترکیب 2 نفر پسر و 2 نفر دختر و در رشته صحرانوردی به مربیگری سید ستار صید با ترکیب 2 نفر پسر اردوی خود را از اول شهریور آغاز خواهند کرد . 
وی حمایت فدراسیون از برنامه های جوانان را در اولویت عنوان کرد و گفت : در رشته آلپاین نیز 2 نفر به اردوی تدارکاتی و کمپ اتریش در اوایل مهر ماه اعزام خواهند شد . 
ناصر طالبی تقویت اسکی بازان پایه و تدارکات لازم برای اعزام های کیفی تیم های جوانان را از برنامه های مورد توجه فدراسیون اعلام کرد و افزود : در این خصوص همه مربیان و کمیته های مربوطه دلسوزانه و با جدیت به دنبال تقویت اسکی کشور در سنین پایه و بخش جوانان هستند.
طالبی با توجه به هفته ورزش همگانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و برپایی نمایشگاه ورزش همگانی در مجموعه آزادی ، فعالیت فدراسیون را دراشاعه این رشته عنوان کرد و گفت : طبق هماهنگی های لازم با وزارت ورزش و جوانان غرفه فرهنگی با هدف توسعه همگانی و اشاعه اسکی برای همگان از روز دوشنبه در مجموعه ورزشی آزادی برپا خواهد شد و امیدوارم با نمایش تجهیزات مرتبط اسکی گامی در جهت آشنائی مردم عزیز با این رشته ورزشی برداریم .



انتها پیام

برچسب ها: طالبی ، اسکی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار