تکذیب مصلحتی در مارپیچ بزرگ رئیس فدراسیون اسکی+ سند

بعد از استعفا دسته جمعی تعدادی از مربیان و اعضای کمیته های فدراسیون اسکی رییس این فدراسیون مدعی شد افرادی که استعفا داده اند هیچ کدام حکمی از سوی وی دریافت نکرده اند اما شواهد گویای چیز دیگریست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بعد از استعفا دسته جمعی تعدادی از مربیان و اعضای کمیته های فدراسیون اسکی رییس این فدراسیون مدعی شد افرادی که استعفا داده اند هیچ کدام حکمی از سوی وی دریافت نکرده اند،اما شواهد گویای چیز دیگریست.
به نظر میرسد در این باره به دلیل فشار استعفای دسته جمعی آقای رئیس احکام صادره را فراموش کردند و یا به نوعی تکذیب مصلحتی فرمودند.

مصاحبه ذیل صحبت های رئیس فدراسیون در مورد تکذیب برخی سمت های مستعفیان می باشد و پس از آن البته اسناد و مدارکی را دال بر صدور حکم ها مشاهده خواهید کرد و این تناقض کماکان وجود دارد.

طالبی : استعفا دهندگان اسکی بی مسئولیت بودند

رئیس فدراسیون اسکی گفت: تعدادی از اشخاصی که نامشان در استعفا نامه است در فدراسیون هیچگونه مسئولیتی ندارند و حکمی برای آنها صادر نشده است.

ناصر طالبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در حد تلفن و شبکه های مجازی از استعفا مطلع شدم و هنوز به صورت رسمی به دست من نرسیده است و اصولا استعفای معتبر باید رسمی باشد به دست ما یا وزارت ورزش برسد نه در شبکه مجازی البته تصور من این است که این اتفاقات قابل پیش بینی بود و این را به فال نیک می گیرم.

وی ادامه داد: زمانی که در فدراسیون حاضر شدم این فدراسیون برنامه محور نبود و از زمانی که آمدم قرار براین شد که بر اساس برنامه پیش بریم و مدیریت من بر این اساس است اگر قصد حرف زدن دارند من با آنها گفتگو می کنم اما باید برای عملکردشان برنامه داشته باشند و باید برنامه ها به هیئت رئیسه تحویل داده شود.

طالبی گفت:این موضوع در تمام فدراسیون ها وجود دارد و من شنیده ام شخص Xرئیس کمیته مسابقات است در صورتیکه من هیچگونه ابلاغی برای وی صادر نکردم و یا صادق کلهر که خود را رئیس کمیته مسابقات معرفی کرده است ما چنین سمتی نداریم و یا مربی تیم چمن که گفته برنامه نداریم این برنامه ها اجرا شده و یا مربی صحرانوردی سه ماه پیش با وی خداحافظی شده و مقرر شد که از مربی خارجی استفاده کنیم مربی ایرانی با دانش است اما نیاز داریم از خارجی ها هم استفاده کنیم .

وی افزود :این فدراسیون کماکان با برناه ریزی به کار خود ادامه می دهد  به طور کلی در مورد استعفا هم چیزی دریافت نکردم و موظفم به عنوان ردیس و یا پدر خانداده این مشکلات را بر اساس مستندات حل کنم و فدراسیون را از حالت فامیلی و خانوادگی و سنتی به سمت حرفه ای شدن و برنامه محوری و مدیریتی هدایت کنم و در صورت نیاز ساختار های غلط گذشته را اصلاح خواهم کرد . 9 عضو هیئت رئیسه این فدراسیون را اداره می کنند و در جلسات طبق بند 6 و 8 از این پس مربیان تیم ملی بایستی برنامه های خود را ارائه دهند و باید طبق برنامه عمل کنند.

وی گفت:اعضای هیئت رئیسه از افراد دکترای مدیریتی و با سابقه ورزش و ...تشکیل شده است .

وی در پایان گفت: انتقاد جزئی از ارکان موفقیت است شاید برخی نکات به درد ما بخورد و برخی نه اما اجازه نمیدهیم در کار ما خلل وارد شود و البته با این مسائل نیز برخورد خواهیم کرد.



منتشر نشود///تکذیب مصلحتی در مارپیچ بزرگ رئیس  فدراسیون اسکی
منتشر نشود///تکذیب مصلحتی در مارپیچ بزرگ رئیس  فدراسیون اسکی
منتشر نشود///تکذیب مصلحتی در مارپیچ بزرگ رئیس  فدراسیون اسکی
منتشر نشود///تکذیب مصلحتی در مارپیچ بزرگ رئیس  فدراسیون اسکی
منتشر نشود///تکذیب مصلحتی در مارپیچ بزرگ رئیس  فدراسیون اسکی




انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
ایشان در خبرگزاری آنا هم گفته حقوق اینها را کامل پرداخت کرده اگر حکم ندارند چه جوری حقوق گرفتن؟؟؟؟
آخرین اخبار