یزد؛

لزوم حضور با عقلایت و منطق در فضای مجازی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: حضور با عقلایت و منطق در فضای مجازی از تاثیر بالایی در جهت تعمیق باورهای دینی برخوردار است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه در عصری زندگی می کنیم که ارتباطات و اطلاع رسانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است گفت: طبیعی است که در فضاهای مجازی روز که بر علیه ارزش های دینی و هویت اسلامی ایرانی ما اقداماتی صورت می گیرد، 

وی افزود: حال اینکه وظیفه ما در مقابل این تهاجم چیست، بدیهی است که اگر ما خواسته باشیم در مقابل این تهاجمات ایستادگی کنیم باید از شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی به شکل منطقی در جهت تبیین ارزش های دینی خود استفاده کنیم.

حسینی کوهستانی اظهار داشت: به عبارت دیگر ما باید در همه عرصه ها به ویژه از فضاهای مجازی مطابق با آموزه های دینی خود استفاده کنیم و روش حکمت،موعظه و جدال احسن را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه یقینا ما باید از ابزار و وسایل روز استفاده کنیم تصریح کرد: چرا که چه بخواهیم چه نخواهیم امروز فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی در دسترس همه مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان قرار دارد و  از آن استفاده می کنند. 

حسینی کوهستانی گفت:حضور ما در شبکه های اجتماعی با نگاه منطق و عقلانیت قطعا تاثیر بالایی در جهت تعمیق باورهای دینی و ارزش های دینی و انسان ساز نسل جدید ما خواهد داشت.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی  با درک اهمیت این مسئله بیش از یک دهه است که در حوزه فضا مجازی ورود پیدا کرده و فعالیت های خوبی را در این حوزه انجام داده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:حضور کاربران و آمار تعداد بازدید ها از سایت های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی حکایت از استفاده و پیگیری افراد علاقه مند از این فضا ها را دار د.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.