قم؛

وقتی تیشه فضای مجازی ریشه خانواده را هدف قرار میدهد

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری فردی متهم به جرایم سایبری وبه خطر انداختن بنیان خانواده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛، سرهنگ علی موالی رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان قم در خصوص این اتفاق پیش امده گفت: با شكایت فردی مبنی بر اینكه شخص ناشناسی با ثبت‌نام وی در یك سایت همسر یابی و انتشار شماره همراه وی در شبكه‌های اجتماعی باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش وی شده است و پرونده‌ای در این خصوص تشكیل شد.

 این مقام انتظامی بیان داشت: پلیس فتای استان با انجام یك‌سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شد متهم را شناسایی كرده كه در بررسی‌ها مشخص شد متهم همسر سابق شاكی بوده است. 

وی اظهار كرد: طی یك عملیات پلیسی متهم دستگیر و به جرم خوذد اعتراف کرد.

سرهنگ موالی علت این اتفاق را از زبان متهم اینگونه بیان کرد:به علت عصبانیتی كه از همسر سابقم داشتم، شماره تلفن وی را در شبكه‌های اجتماعی قرار داده و با توجه به اینكه كلیه اطلاعات فردی و هویتی او را داشتم با هویت وی در یك سایت همسر‌یابی نیز ثبت‌نام كردم. 

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در ادامه متهم به همراه پرونده تشكیل شده برای تكمیل مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد. 

سرهنگ موالی در خاتمه به شهروندان هشدار داد: در صورت هرگونه موارد مشکوک ومشکلاتی از این قبیل حتما ان را به پلیس فتا اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.