‌سرمربی تیم فوتبال ‌صبای قم گفت : ‌بهتر است به جای حضور در بازی ستارگان در خدمت صبا بوده و به این تیم کمک کنم.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی دایی ‌سرمربی تیم ‌صبای قم در نشست خبری دیدار این تیم و راه‌آهن گفت: در ابتدا باید درگذشت پویا امیری را تسلیت بگویم. بازی صبا و راه‌آهن برای هر 2تیم حائز اهمیت است .ما به سه امتیاز این دیدار احتیاج ‌مبرمی داریم و امیدوارم با انجام یک فوتبال ‌هجومی اولین برد خود را در لیگ به دست آوریم .
 
وی ادامه داد: مشکلی که برای هر 2تیم وجود دارد این است که آن‌ها دیر تمرینات خود را شروع کرده‌اند و برای رسیدن به آمادگی نیاز به چند هفته زمان دارند.
 
دایی در خصوص عدم حضور در دیدار ستارگان جهان و ستارگان ورزش هنر ایران بیان کرد: علی‌رغم تمایل برای حضور در این دیدار ترجیح می‌دهم در خدمت صبا باشم چراکه مدیران باشگاه به من اعتماد کرده‌اند و نمی‌خواهم با حضور خود در این جدال فرصت اماده‌سازی تیم را از دست بدهم دوست ندارم تمایل من برای بازی در این دیدار سبب شرمندگی‌ام برابر مدیران صبا شود.
 
دایی درباره اشتباهات داوری در چند هفته سپری شده از لیگ برتر گفت: احترام خاصی برای داوران قائل هستم .داوران ما از ارکان و سرمایه‌های فوتبال کشور بوده و ‌هرچقدر سطح داوری بالا رود به کیفیت فوتبال ما کمک می‌کنند. وی ادامه داد: اشتباهات داوری در تمام دنیا وجود دارد .برخی از داوران ما نیمه اول بازی‌ها اشتباهی می‌کنند که در نیمه دوم سعی در جبران آن اشتباه دارند.
 
دایی افزود: تصمیمات داور در بیرون از هجده قدم تاثیرگذار است .خطاهای بی موردی که گرفته می‌شود اعصاب بازیکنان را به هم ریخته و سبب می‌شود نتوانند برای ارائه بازی خوب تمرکز داشته باشند.کمیته داوران نظارت بیشتری روی داوری داشته باشند.
 
انتهای پیام /

برچسب ها: دایی ، راه آهن ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار