کارلوس: بازی با ستارگان ایران هیجان انگیز است/ سالگادو: بازی خیریه است، دوست دارم استادیوم پر شود

پس از برنامه ریزی های چند ماهه، جمعی از ستارگان سالهای نه چندان دور رئال ماردید برای انجام دیدار خیرخواهانه وارد کشورمان شدند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برنامه ریزی های چند ماهه روبرتو کارلوس و سالگادو از ستارگان سالهای نه چندان دور رئال ماردید برای انجام دیدار خیرخواهانه به دعوت مسئولین ورزش جواب مثبت دادند و وارد کشورمان شدند.

گزیده ای از گفتگوی روبرتو کارلوس و میشل سالگادو را می‌خوانید: 

کارلوس: بازی با ستارگان ایران هیجان انگیز است/ سالگادو: بازی خیریه است، دوست دارم استادیوم پر شود
 

کارلوس: برایم بازی با ستارگان ایران هیجان انگیز است، از هواداران پرشور ایران خیلی شنیده ام 
 
روبرتو کارلوس، بازیکن افسانه‌ای رئال ماردید و ملی پوش سابق تیم ملی برزیل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خوشحالم که به  تهران آمدم و از این استقبال بی نظیر، بسیار راضی هستم، ایران را دوست دارم و در برنامه های زندگی ام برای حضور در ایران برنامه داشتم. 
 
وی در ادامه گفت: من همه لیگ ها و فوتبال کشورهای دیگر را دنبال می کنم، برای من بازی در مقابل ستارگان ایران تنوعی جالب و اتفاقی هیجان انگیز است، دوست دارم هواداران پرشور ایران در استادیوم حاضر شوند و بازی را از نزدیک تماشا کنند. 


کارلوس: بازی با ستارگان ایران هیجان انگیز است/ سالگادو: بازی خیریه است، دوست دارم استادیوم پر شود
 

سالگادو: فوتبال ایران را با نام علی دایی می شناسند
 
میشل سالگادو، ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران فوتبال قدرتمندی دارد، این دومین باری است که به ایران می آیم، من  برای بازی های خیریه احترام  زیادی قائلم و این اصلی ترین دلیل آمدنم به ایران بود، دوم اینکه مردم ایران بازی این ستارگان را  از نزدیک ببینند. 
 
سالگادو در خصوص بازی فردا هم گفت: من می‌دانم که علی دایی رکورددار گلزنی در جهان است و برترین بازیکن تاریخ ایران محسوب می شود،  در دنیای فوتبال، کشور ایران را با نام دایی می شناسند، بازیکنان ایرانی از کیفیت بالایی برخوردارند بازی  خیریه است و خواسته ما این است که استادیوم‌ پر شود. 

 
یاریار: برنامه امروز ماحصل 9 ماه زحمت است، حرکت مردمی باشد بهتر است 
 
حسین یاریار پیشکسوت فوتبال و مدیرعامل باشگاه هنرمندان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  جوان، گفت: امیدوارم با این بازی شادی و سلامت بوجود بیاید با انجام  این بازی و همه چیز بوی خوش تر بگیرد. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: اگر راستش رو بگم ما از (9) ماه پیش طرح کلی این برنامه را دادیم و سازمان لیگ و حبیب کاشانی و شورای شهر به ما کمک کردند و یکسری هم در این مسیر سنگ اندازی کردند خدا خواست که این ستارگان به ایران بیایند. 
 
یاریار در خصوص حضور بازیکنان گفت: روبرتو کارلوس، میشل سالگادو، خواکین رئیس پیشکسوتان رئال مادرید و یک تدارکات در این کار خیر شرکت می کنند. 
 
وی در خصوص عدم حضور مسئولین گفت: من دوست دارم حرکت مردمی باشد و خیلی حضور مسئولین در این جریان حساس نبود قرار است آقای کفاشیان امشب در هتل به جمع ما بیایند. 



برای دیدن عکس های بیشتر از ورود کارلوس و سالگادو اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار