عضو شورای اسلامی شهر رودهن گفت: متاسفانه درمانگاه حضرت محمد(ص) رودهن به عنوان تنها مرکز درمانی دولتی شهر فاقد پزشک متخصص است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، مهین همتی در مورد وضعیت زیر ساخت های بهداشت و درمان در رودهن گفت : چند درمانگاه خصوصی هم در سطح شهر وجود دارد و خدمات رسانی می کنند اما تعرفه های آنها خصوصی است.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : مطالبه مردم از نمایندگان خود در پارلمان شهری تقویت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی است و باید پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

همتی با تاکید بر اینکه وضعیت اقتصادی مناسب نیست نیاز به کمک خیرین می باشد تا قسمت های خالی درمانگاه محمد رسول الله (ص) رودهن را تکمیل کنند ، اضافه کرد : این مرکز درمانی هر چه قدر تکمیل تر شود ، خدمات رسانی بهتر انجام خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن با اشاره به این موضوع که درمانگاه محمد رسول الله (ص)تنها مرجع دولتی پاسخگو به نیاز های درمانی مردم رودهن است در خاتمه اظهار داشت : زمین مناسب در رودهن برای تکمیل بیمارستان چندتختخوابی داریم و باید در این راستا وزارت بهداشت و درمان همکاری های لازم را انجام داده اعتبارات مورد نیاز را تخصیص دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.