حضور ششصد هزار نفر برای همدردی با ژاپن

ورزشکار دوچرخه سواری استان تهران گفت: ششصد هزار نفر برای همدردی با ژاپن از کل دنیا در مراسم هیروشیما حضور داشتند.

حضور ششصد هزار نفر برای همدردی با ژاپنمهدی پهناور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص سفری که به منظور همدردی با کشور ژاپن در سالگرد هیروشیما داشت، اظهار داشت: سفر پر باری را پیش رو داشتیم و از کل دنیا ششصد هزار نفر در این روز به ژاپن آمده بودند تا با کشور ژاپن همدردی کنند و از طرف،NGOدر ژاپن، 20 نفر از جانبازان شیمیایی ایران در ای مراسم دعوت شده بودند.
 
وی افزود: تیم دوچرخه سواری ما برای اولین بار بود که در این مراسم شرکت کرد و همه ما در مدت 15روز با هزینه شخصی بالغ بر 100 میلیون تومان در این مراسم حضور پیدا کردیم.
 
پهناور در ادامه تصریح کرد: در این مدت در کمپینگ‌ها و هتل ها اقامت کردیم وبا هدفی که در این مراسم داشتیم با شعار جهانی عاری از خشونت معرفی شده بود و با توجه به اینکه اولین بار بود که در این مراسم بودیم اما تجربیات خوبی کسب کردیم.
 
وی در خصوص حمایت فدراسیون و کنسولگری ایران در ژاپن خاطر نشان کرد:تنها یک نامه از اداره کل محیط زیست استان تهران برای این سفر داشتیم که موثر واقع نشد و حمایت خاصی از ما صورت نگرفت حتی وزارت امور خارجه ایران گفت که ما مکاتبات اداری را انجام دادیم اما کنسولگری ایران در ژاپن گفت، چیزی به دست ما نرسیده و تنها یک شب  اقامت در سفارت را داشتیم و کاری برای ما انجام ندادند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار