تور بین‌المللی ژاپن؛

پیشگامان صدرنشین تور بین‌المللی ژاپن شد

تیم دوچرخه‌سواری پیشگامان همچنان با اقتدار صدرنشین تور معتبر بین‌المللی ژاپن می‌باشد.

پیشگامان صدرنشین تور بین‌المللی ژاپن شدبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در پایان مرحله ششم توربین المللی دوچرخه‌سواری ژاپن تیم دوچرخه‌سواری پیشگامان همچنان با اختلاف قابل توجهی صدرنشین است. تیم پتروشیمی تبریز دیگر نماینده کشورمان در جایگاه چهارم قرار دارد. در مجموع کوهستان نیز رحیم امامی از پیشگامان سلطان کوهستان شد و امیر زرگری و آروین گودرزی دیگر رکابزنان پیشگامان پس از نماینده تیم لمپر ایتالیا سوم و چهارم شدند. در مجموع انفرادی میر صمد پورسیدی از پتروشیمی اول و رحیم امامی و حسین عسگری وا میر زرگری از پیشگامان دوم و چهارم شدند.

** سکوی نخست تور دوچرخه‌سواری ژاپن از آن پورسیدی شد

مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری ژاپن 2014 جمعه با درخشش رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز ایران به پایان رسید. 

نتایج این مرحله که به صورت تایم تریل انفرادی در شهر فوجی برگزار شد شامل: 1- میرصمد پورسیدی از ایران – پتروشیمی تبریز 38:51 دقیقه
2- هیوکارتی از انگلیس – رافا کوندور 1:19 دقیقه اختلاف 3- دمیل مونید از فرانسه – بریجیستون 1:26 دقیقه اختلاف . در این مرحله در میان سایر رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز، امیر کلاهدوز با 1:37 دقیقه اختلاف در رده چهارم و قادر میزبانی با 1:53 دقیقه اختلاف در رده پنجم قرار گرفتند در رده‌بندی کلی دوچرخه‌سواری تور دو ژاپن، گرگا بوله از اسلوونی و تیم وینی قانتینی ژاپن با مجموع 8:28:27 ساعت پیشتاز شد و میرصمد پورسیدی از پتروشیمی تبریزبا 17 ثانیه اختلاف، دوم است. 

در رده‌بندی سلطان کوهستان نیز پورسیدی با 18 امتیاز پس از توماس رابو از هلند و هیوکارتی از انگلیس در رده سوم قرار دارد.

در رده‌بندی رکابزنان جوان تور، امیر کلاهدوز از پتروشیمی تبریز صدرنشین است .

در رده‌بندی کلی تیمی نیز تیم وینی فانیتنی ژاپن با زمان مجموع 25:30:29 ساعت پیشتاز است و تیم‌های بریج‌استون ژاپن با 2:22 دقیقه اختلاف دوم و پتروشیمی تبریز با 2:55 دقیقه اختلاف سوم هستند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: رکابزنان ، تور ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار