شبکه فاکس نیوز مدعی شد ایران، رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی را درباره افشای ماهیت توافق‌های جانبی محرمانه این نهاد با تهران، تهدید کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا مدعی شد:" گزارش های منطقه ای حاکی است ایران، مقام ارشد آژانس بین المللی انرژی اتمی را تهدید کرد که اگر ماهیت توافق های جانبی محرمانه این سازمان با تهران را برای مقامات آمریکایی فاش کند، صدمه خواهد دید."

این شبکه در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی نوشت: رهبران ایران با تهدید کردن مقام ارشد آژانس بین المللی انرژی به صدمه دیدن، مانع از آن شدند که وی مقامات آمریکایی را از توافق‌های جانبی محرمانه آژانس با ایران مطلع سازد. 

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران مدعی شد: یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی ، ظاهرا در ملاقات با مقامات ارشد آمریکایی درباره ماهیت برخی توافق های جانبی سکوت پیشه کرد چون از این نگران بود که فاش کردن این توافق ها به تلافی جویی ایران بینجامد.

آمانو اخیرا در واشنگتن بود تا با اعضای کنگره و مقامات دیگر درباره توافق هسته ای ایران گفتگو کند. با این حال، او درباره ماهیت توافق های جانبی با ایران چیزی نگفت. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
نه ما برسر منافع ملی وامنیت مون با هیچ کس شوخی نداریم که مشخصه اما شماهایید که حیوانید وقانون زندگیتون قانون جنگله شماها تا میبینید زورتون نمیرسه تحدید میکنید،الحق که همتون گاوچرونید،ما اونقدر قوی هستیم که نیازی به تحدید نداریم
آخرین اخبار