رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت:شهروندان از داشتن سرعت زیاد و حرکت به صورت مارپیچ در محورهای فرعی پرهیز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ازسمنان، به گزارش روز سه‌شنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان و برابر اعلام معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان، در برخورد جلو به جلوی دو دستگاه پراید در ساعت 20 روز دوشنبه در کیلومتر یک محور فرعی روستای بنه کوه گرمسار، دو راننده به علت شدت جراحات، یکی در صحنه تصادف و دیگری در بیمارستان گرمسار جان باختند.انحراف به چپ یکی از پرایدها از سوی کارشناسان، علت این سانحه عنوان شد.

ساعت 11 روز دوشنبه در کیلومتر 30 محور شاهرود به دامغان در استان سمنان نیز یک دستگاه وانت مزدا با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد.در این تصادف راکب 23 موتورسیکلت در دم جان باخت و از سوی کارشناسان پلیس نیز بی توجهی به جلو از سوی وی علت این حادثه عنوان شد.

در ساعت 12 و 40 دقیقه روز دوشنبه در تصادف دیگری در کیلومتر 17 دامغان به شاهرود یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که راکب 65 ساله موتورسیکلت نیز در این سانحه فوت کرد.رعایت نکردن حق تقدم از سوی موتورسیکلت، علت این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راه عنوان شد.

پلیس راه از شهروندان خواست در محورهای فرعی از داشتن سرعت زیاد و حرکت به صورت مارپیچ بپرهیزند و موتورسیکلت سواران نیز از کلاه ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.