بازی‌های تیم‌ ملی بزرگسالان در مرحله اول مقدماتی جام‌ جهانی‌ مهم است یا بازی‌های تیم‌ ملی امید در مرحله نهایی مقدماتی المپیک؟

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، تيم‌ ملي بزرگسالان با تيم‌هايي چون هند، تركمنستان، گوام و عمان همگروه است و به هر شكلي از اين گروه صعود مي‌كند اما تيم اميد چطور؟ بالاي 40 سال است كه ايران به المپيك نرفته و قطعاً در بهمن ماه امسال هم كه بازي‌هايش را شروع مي‌كند، كار بسيار دشواري براي صعود خواهد داشت. پس هر طور كه حساب كنيد، بازي‌هاي تيم المپيك حساسيت بيشتري دارد و مسئولان بايد تمام تمركزشان را روي بازي‌ها و تمرينات خودشان بگذارند اما اين وسط مايلي‌كهن همچنان از پاسخگويي درباره اميدها طفره مي‌رود.

سؤالي كه پيش مي‌‌آيد و مايلي‌كهن بايد جواب بدهد، اين است‌: الان تيم ‌ملي اميد دقيقاً چه كار مي‌كند؟ تيم‌ ملي بزرگسالان كه كاملاً برنامه‌‌اش مشخص است.

آنها هر روز در آكادمي جلسه دارند، مرتب بازي‌هاي ليگ را مي‌بينند و اصلاً فرقي نمي‌كند كروش در ورزشگاه حضور دارد يا نه؟ مربيان تيم‌ ملي بيشتر بازي‌ها را زير نظر دارند و حتي بازديد از تمرينات باشگاهي را هم شروع كرده‌اند. آنها هر هفته برنامه خود را براي حضور در ورزشگاه‌ها اعلام مي‌كنند ولي آيا در اين 3 هفته كسي اعضاي كادر فني اميد را در ورزشگاه‌ها ديده است؟ آيا كسي تا به حال يك بار شنيده كه مايلي‌كهن برنامه‌هاي تيم اميد را اعلام كند؟ بايد تكليف روشن شود كه بازي با گوام و تركمنستان مهم است يا رقابت با تيم‌هايي چون ژاپن، عربستان، كره‌جنوبي و... براي رسيدن به المپيك ريو؟ تيم اميد امروز هيچ مشكلي ندارد. همه امكاناتش مهياست.

خبري از مشكلات ممنوع‌الخروجي و سربازي بازيكنان نيست. اينها همه به خاطر حبيب كاشاني است. محمد خاكپور اخيراً مشكل مدركش حل شده ولي هنوز پس از جدايي مجيد صالح، جاي دستيار او خالي است. هنوز كادر فني اين تيم كامل نشده و همچنان مايلي‌كهن عليه تيم‌ ملي، كفاشيان و كروش مصاحبه مي‌كند. تيم اميد غير از اردوهايي كه در خارج از ايران برگزار مي‌كند، معمولاً تعطيل است و به زودي هم عازم هلند مي‌شود. آنها حداقل در كمپ تيم‌هاي ملي هيچ دفتر و دستكي ندارند و به نظر مي‌رسد غير از زمان برگزاري اردوهاي خارجي، كاملاً در تعطيلات هستند.

البته شايد حبيب كاشاني دفتري در شوراي شهر براي‌شان جور كرده باشد، وگرنه در فضاي فوتبالي كه نه اتاقي دارند و نه خبري از فعاليت‌هايشان در زمان تعطيلي اردوهاي خارجي شنيده مي‌شود. آنها حداقل مي‌توانند با شروع بازي‌هاي ليگ به ورزشگاه بروند و دو بازي را از نزديك ببينند اما آيا كسي آنها را در ورزشگاه ديده؟ بهتر است مايلي‌كهن به جاي ايراد گرفتن از تيم بزرگسالان، اين ايراد اساسي را از كادر فني اميد بگيرد. چرا خاكپور يا طباطبايي بازي‌هاي ليگ را از نزديك نمي‌بينند؟ از زمان بازگشت تيم اميد از تركيه اصلاً معلوم نيست در اين تيم چه مي‌گذرد و اصلاً آنها برنامه‌اي دارند يا نه؟ مايلي‌كهن به عنوان مدير فني اين تيم بايد بيايد و توضيح بدهد. اگر بنا به گوشزد كردن يكسري مسائل است، او بايد آنها را به كادر فني تيم اميد گوشزد كند.


منبع: خبرانلاین


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار