مرد جوان سه ماه بعد از ازدواجش راهی دادگاه خانواده شد تا از همسر خرافاتی اش برای همیشه جدا شود.

همسسرم همه چیز را بر اساس خرافات و سحر و جادو  می‌سنجد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم خیلی خرافاتی است و مرتب تمام زندگیمان را با خرافات یکی کرده است. هرکاری می خواهیم انجام دهیم به نشانه های اطرافمان توجه می کند و مثلا می گوید فلان چیز نشانه خوبی نیست و ما نباید اینکار را انجام دهیم.

وی افزود:وقتی می خواهیم بیرون برویم، کافی است یکی از ما عطسه ای کند، باید کلا بیخیال بیرون رفتن بشویم چون همسرم می گوید صبر آمد و اگر بیرون برویم اتفاق بدی می افتد. هر روز صبح که از خواب بیدار می شود، به خوابی که شب قبل دیده باشد فکر می کند و بر اساس آن روزش را شروع می کند. اگر خواب خوبی باشد و تعبیر خوبی داشته باشد، آن روز خوشحال و سرحال است ولی اگر خواب بدی دیده باشد، تمام روز را برای هردویمان جهنم می کند.

مرد جوان ادامه داد: همسرم مرتب به سراغ سحر و جادو می رود و همه چیز را با خرافات خودش می سنجد. در صورتیکه من برعکس او هستم به بزرگترین مسایل خرافاتی هم توجه و اعتقادی ندارم. برای همین اصلا نمی توانم در کنار این زن زندگی کنم و حالا که تنها سه ماه از ازدواجمان می گذرد می خواهم از او جدا شوم.

بعد از صحبت های این مرد، قاضی همسر او را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت هایش را بشنود.‎

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
چرا مشاوره های کارشناسانه قبل از ازدواج اجباری نمیشود تا قبل از بروز ووقوع این ناسازگاریها از ان جلوگیری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
عجب آدم بی اعصابی
آخرین اخبار