مرد جوان زمانیكه دید همسرش اصرار دارد كه او كارگری كند، به دادگاه خانواده رفت و دادخواست طلاق داد.

همسرم از من می‌خواهد كارگری كنم
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مرد جوانی راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

وی در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم از من می خواهد كه بروم و كارگری مردم را كنم. من خودم زمانی برای خودم كسی بودم و مغازه داشتم. اما به دلیل اینكه ورشكسته شدم تمام سرمایه ام را از دست دادم و بیكار شدم. از آن زمان تا الان همسرم زندگی را برایم جهنم كرده و از من می خواهد به خانه های مردم بروم و كارگری كنم.

مرد جوان ادامه داد:او می گوید كارگری كنی بهتر از این است كه بیكار در خانه بمانی. در صورتیكه من اصلا روحیه كارگری را ندارم و می دانم كه با اینكار افسرده و مریض خواهم شد. من به اندازه كافی به خاطر از دست دادن سرمایه ام ناراحت هستم. حالا در این میان همسرم به جای اینكه مرا درك كند مرتب به من سركوفت می زند و مرا مجبور می كند كارگری كنم. برای همین دیگر نمی خواهم در كنار این زن زندگی كنم.

بعد از صحبت های این مرد قاضی همسرش را هم به دادگاه احضار كرد تا صحبت های او را هم بشنود.‎

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
داود
۱۸:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
اگه عرضه داشتی ورشکسته نمی شدی.الان اونی که هستی حقته و خدا رو شکر کن تنت سالمه ومیتونی کارگری کنی.از گدایی که بهتره برادرم.مرد باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
بیکار هم بد بدردیه . انشاءالله که مشکلتون حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
کار که عار نیست. بهتر از اینه که تو خونه بمونی و شرمنده ی زن و بچه ت بشی و همینطور ماتم بگیری و غصه ی از دست دادن سرمایه ت رو بخوری
آخرین اخبار