زن جوان زمانیكه دید شوهرش قصد دارد پنهانی از او خانه شان را بفروشد، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

شوهرم مخفیانه می‌خواست خانه‌مان را بفروشد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم مرد خودخواهی است. او در یک مغازه طلافروشی در پاساژی معروف با دوستش شریک بود. آنها سال ها در کنار هم کار کرده بودند و هیچ مشکلی هم با هم نداشتند. تا اینکه 5 ماه پیش شوهرم با شریكش سر موضوعی دعوایشان شد. این دعوا و درگیری آنقدر شدید شد که هردو تصمیم گرفتند کارشان را از هم جدا کنند.

وی افزود:اوایل دعوایشان را جدی نگرفتم ولی وقتی این درگیری ها خیلی طولانی شد فهمیدم که موضوع جدی است. آنها تصمیم گرفتند کارشان را از هم جدا کنند. برای همین شوهرم به این فکر افتاد که هر طور شده پول سهم شریكش از مغازه را بدهد تا صاحب کل مغازه شود. به او گفتم یا وام بگیر و یا از کسی قرض کن. حتی به فروش ماشینمان هم راضی شدم ولی در کمال تعجب شوهرم گفت که باید خانه مان بفروشیم و فعلا مستاجر باشیم تا بتواند این پول را به شریكش پرداخت کند.

زن جوان ادامه داد:من با این پیشنهاد به شدت مخالفت کردم و گفتم هرکاری می خواهی انجام بده ولی حق نداری خانه مان بفروشی. اما در کمال تعجب بعد از گذشت مدتی متوجه شدم که شوهرم پنهانی قصد فروش خانه را دارد و حتی برایش مشتری هم پیدا کرده است. او تصمیمش را گرفته بود و وقتی من اعتراض کردم گفت خانه به اسم خودم است و من برایش تصمیم می گیرم. از این حرف او شوکه شدم. راستش بعد از این موضوع بود که شوهرم را شناختم و فهمیدم زندگی در کنار این مرد اصلا ممکن نیست.

بعد از صحبت های این زن شوهرش نیز به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت های او را هم بشنود.

انتهای پیام/‎
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۱۹:۲۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
با با عجب آدم بی احساسی هستی تو :)خونه ای که به نام خودته می خوای بفروشی؟؟؟؟؟؟بعد بری مغازه طلا فروشی بخری ؟؟؟؟؟؟؟ بعد زنت میره درخواست طلاق می ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا مردای این دوره زمونه چقدر سنگدل شدن :)
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۲۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
بله اگر شما به شوهر خود و اینکه او مرد کار است و اهل عیاشی و..نیست، و خانواده خودرا هم دوست دارد، این کار شدنی و بی اشکال است...
با خانه نمیتوان محل کسب خرید و زندگی کرد! اما با داشتن یک محل کسب شرعی و قانونی میتوان دهها خانه خرید و...خدا نکند مانند این زن بدبخت شوید:
یکی از اقوام سببی ما، شوهرش خانه را؛ آنهم همین مسکن مهر را!! با فریب زن و پنهانی فروخته است...و به زنش میگوید پولش را دارم!!! در حالیکه من میدانم که دروغ میگوید....پس خدارا شکر کنید و با غم و شادی همسرتان شریک باشید، اما با چشم باز و کمک گرفتن از افراد ریش سفید فامیلو...
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۱۴:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
اگه اين مشكل براي من پيش ميومد و خانمم همچين كاري ميكرد بخدا حتما حتما طلاقش ميدادم.زن ومرد بايد شريك غم وشادي هم باشن.مشخصه كه اين خانم فقط شريك خوشياي مردش بوده.
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۱:۱۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
حق با مرد است تازه برای عیاشی نمیکند که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
به نظرم اگه فروش خونه به کار اینها رونق می داد ، هیچ مشکی نبود . یک مدت اجاره مینشستن و بعداً خونه میخریدن . چرا بعضی از زنهای امروزی به اجاره نشینی حساسند و میخواهن از اول زندگی خونه دار باشن . یک کمی صبر و حوصله کنیدو توکلتون به خدا باشه انشاءالله همی چی حل میشه . به خاطر چیز الکی درخواست طلاق نکنید . دیگه این خانم های شورش رو دآوردند . بایستی تو درخواست طلاق خانم ها یک فکر و راه حلی اندیشیده بشه تا تق به توقی خورده ، درخواست طلاق ندند . امیدوارم همه زوج ها با صفا و صمیمیت در کنار یکدیگر تا آخر عمر بتونن زندگیشونو انجام بدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
90 درصد طلاق ها سر لج و لجبازی میباشد
خانوم محترم خوب شوهرتون که طلا فروشه دو سه سال بعد یکی بهترشو میخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
خوب تو چقدر خودخواهی! باید خدا رو هم شکر کنی که شوهرت جای از دست دادن کارش خونه رو میفروشه فوقش یه مدت دیگه دوباره خونه میخرین بهتر از اینه که شوهرت محل کارش رو از دست بده و کارش رو یه جای جدید از صفر شروع کنه
آخرین اخبار