روز سوم رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان با برتری تیم های قدرتمند مقابل حریفانشان همراه شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان چهاردهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان جهان زیر 19 سال، با حضور 20 تیم برتر جهان در چهار گروه 5 تیم  در کشور آرژانتین در حال پیگیری است.
در روز سوم این رقابت ها در حالی 8 دیدار برگزار شد  که تیم های اسم و رسم دار موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری برسند. 
در گروه اول این مسابقات و جایی که تیم های آر‍ژانتین ، آمریکا، فرانسه، بلژیک و ترکیه حاضر هستند ، میزبان این رقابت ها مقابل ترکیه به میدان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد. دو تیم آمریکا و بل‍ژیک دیگر دیدار این گروه را برگزار کردند که این دیدار در نهایت با برتری 3 بر 2 آمریکایی های به پایان رسید. تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه در روز سوم این رقابت ها با قرعه استراحت روبه رو بود.
در روز چهارم این مسابقات و در این گروه آمریکا به مصاف فرانسه خواهد رفت و بل‍ژیکی ها مقابل آرژانتین به میدان می روند. تیم ترکیه در روز چهارم استراحت خواهد داشت.
در گروه دوم این مسابقات که چین، کوبا، مکزیک، مصر و ایتالیا در آن جا دارند، روز سوم با برتری تیم های ایتالیا و چین همراه بود. این دو تیم به ترتیب مقابل مصر و مکزیک . با نتایج 3 بر یک  و 3 بر صفر به برتری رسیدند. نوجوانان کوبا در روز سوم استراحت کردند.
در ادامه رقابت های این گروه عصر امروز چین با مصر دیدار خواهد کرد و مکزیک و کوبا مقابل هم به میدان می روند. تیم ملی نوجوانان ایتالیا امروز استراحت خواهد کرد.
در گروه سوم این رقابت ها و جایی که تیم ملی کشورمان با  لهستان، چین تایپه، شیلی و بلغارستان هم گروه شده است ، تیم های ایران و بلغارستان برندکان روز سوم لقب گرفتند. ملی پوشان کشورمان با نتیجه 3 بر صفر شیلی را شکست دادند و تیم چین تایپه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب بلغارستان شد. لهستانی ها روز سوم مسابقات را استراحت کردند.
در ادامه رقابت های این گروه امروز ایران به مصاف چین تایپه خواهد رفت و شیلی با لهستان دیدار می کند. بلغارستانی ها هم امروز استراحت خواهند داشت.
در گروه چهارم این مسابقات که دو تیم پرافتخار مسابقات را در خود جای داده است  روسیه، برزیل، ژاپن، پورتوریکو و آلمان قرار دارند. روز سوم رقابت های قهرمانی جهان برای این گروه در حالی پیگیری شد که تیم ملی آلمان در دیدار یک طرفه توانست پورتوریکو را 3 بر صفر شکست دهد. روسیه هم نوجوانان جهان را با همین نتیجه شکست دادند . تیم برزیل که عنوان بهترین تیم تاریخ مسابقات را یدک می کشد در روز سوم استراحت داشت و امروز باید به مصاف ژاپن برود. روسیه و پورتریکو در روز استراحت آلمان آخرین دیدار روز چهارم مسابقات را برگزار خواهند کرد.
چهاردهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان زیر 19 سال جهان از 23 مرداد به میزبانی آرژانتین آغاز شده است و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.


انتها پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار