سرمربی تیم ملی والیبال آلمان نفرات نهایی خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ویتال هنین، سرمربی تیم ملی والیبال آلمان این روزها در حال آماده کردن تیمش برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو است. مسابقاتی که تیم ملی آلمان در آن میزبان خواهد بود و قطعا تلاش خواهد کرد تا با بهره‌مندی از امتیاز میزبانی بتواند سهمیه المپیک 2016 را کسب کند.

آلمانی‌ها در آخرین تورنمت خود پیش از مسابقات انتخابی المپیک نمایش خوبی نداشتند و تجربه تلخی را پشت سر گذاشتند. در حالی که تیم ملی آلمان از حضور بازیکنانی نظیر روبرت کروم و پاتریک استیوارد بهره مند بود اما نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند. هرچند در آن زمان مصدمیت خوان اسچز بازیکن تاثیرگذار و با تجربه این تیم به ضعیف شدن تیم آلمان در آن مسابقات دامن زد. 

تیم ملی آلمان توانست در بازی‌های اروپایی 2015 عنوان نخست را کسب کند، اما این تنها موفقیت آلمانی‌ها در چند سال اخیر محسوب می‌شد. آن هم در حالی که در رقابت‌های قهرمانی ملت‌های اروپا در جایگاهی بهتر از هشتمی قرار نگرفتند.

با این حال هنین در تلاش است با فراموش کردن نتایج بد اخیر تیمش بتواند حضوری موفق در مسابقات انتخابی المپیک داشته باشد. هنین اخیرا در گفتگویی اظهار داشته است که تیم ملی آلمان یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه المپیک است و در صورت عدم کسب مقام نخست در نبرد بعدی انتخابی المپیک تمام تلاش خود را به کار خواهد کرد. این سرمربی آلمانی همچنین درباره رقیبانش در این مسابقات از لهستان دارد کرده و خاطرنشان ساخته که لهستان اصلی‌ترین حریف تیم آلمان در این مسابقات است.
هنین 21 بازیکن نهایی خود برای حضور در این مسابقات را هم انتخاب کرده است. نفرات انتخاب شده از سوی سرمربی تیم ملی والیبال آلمان به شرح زیر است:

لوکاس کامپا، سباستین کوهنر، پاتریک استرواد، جان زیمرمن، جورج گورزر، کریستین دانس،‌ دانیل مارسکا، سیمون هیریچ، مایکل آندری، مارکوس بهمه، تیم بروشوگ، فیلیپ کولین، نوا بکسفولر، جورج کلین، روبرتو کروم، کریستین فروم، دنیس کالیبردا،‌ سباستین اسچوارز، تام استروبچ، دریک فستوال، مارکوس استروارد،‌ فردیند تایلد

تیم ملی والیبال آلمان در گروه نخست مسابقات انتخابی المپیک 2016، با تیم‌های لهستان، بلژیک و صربستان هم‌گروه است و کار سختی پیش رو خواهد داشت. این تیم پیش از این در دو دوره المپیک حضور داشته است که سهم آن‌ها از این حضور کسب عنوان نهمی سال 2008 و پنجمی 2012 بوده است. آلمانی‌ها در صورتی که جواز حضور در ریو را کسب کنند، سومین المپیک متوالی خود را پس از دوحه و لندن این بار در ریودوژانیرو تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار