استاندار خراسان جنوبي گفت: ایستادگی آزادگان در دوران اسارت از باور و اعتقاد عمیق دینی و قلبی که به امام ،انقلاب و اسلام داشتند سرچشمه گرفته و همین اعتقاد و باور سبب عزتمندی آنان در دنیا و آخرت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ وجه اله خدمتگزار، در دیدار با خانوده 2تن از آزادگان استان با بیان اینکه مقاومت آزادگان عزیز به ملت ایران سربلندی عنایت کرد گفت :آزادگان عزیز با ایستادگی خود در واقع دشمن را به اسارت گرفتند.

وی به نقش همسران و خانواده های آزادگان در دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود :خانواده های این عزیزان نیز با صبر و بردباری در پشت جبهه ها پشتیبان آزادگان و رزمندگان بوده و با تربیت فرزندانی مؤمن و صالحه وظیفه خطیر خود را به انجام رساندند.

وی گفت : ایستادگی آزادگان عزیز ما در دوران اسارت از باور و اعتقاد عمیق دینی و قلبی که به امام ،انقلاب و اسلام داشتند سرچشمه گرفته بود و همین اعتقاد و باور سبب عزتمندی آنان در دنیا و آخرت خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه آزادگان، بهترین الگو برای انسان ها هستند، تصریح کرد: شما عزیزان ایثار را به معنی واقعی کلمه معنا کرده و آن را به نقطه اوج رساندید و مانیز برخود می بالیم که در کنار انسان های فرشته صفتی همچون شما زندگی می کنیم .

خدمتگزار اظهار کرد: آزادگان با وجود آگاهی از سختی های پیش رو ،مسیر دفاع از اسلام و انقلاب را انتخاب کرده و در راه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی یک لحظه از باورهای دینی و انقلابی خود کوتاه نیامدند.

استاندار خراسان جنوبی با خانواده آزاده و جانباز غلامرضا خاتون ختم که در تاریخ 18 دی ماه 1366 در محل قصر شیرین به اسارت درآمده بود و از ناحیه پای راست ،چپ ،دست راست ،صورت و اعصاب و روان به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود و نیز آزاده و جانباز محمد حسین رحمانی که در تاریخ 22فروردین ماه 1362 در محل شرهانی به اسارت نیروهای بعثی درآمده و از ناحیه کمر ،چشم دندان ها ،گوش ها ،پاها و اعصاب و روان به افتخار جانبازی رسیده بود ،دیدار کرده و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان ،نسبت به مرتفع شدن آنها دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.