استان همدان سوم شهریور ماه میزبان کاروان تدبیر وامید است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرماندارهمدان در جلسه ی شورای اداری فرمانداری با اشاره به اینکه  سفر هیات دولت در روز بزرگداشت همدان خواهد بود افزود:عرق ملی ومذهبی ما حکم میکند تا بتوانیم ازکاروان تدبیر وامید با عزت استقبال کنیم.

تعالی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در سفر هیات دولت نقش بسیار مهمی دارد اضافه کرد: تدارکات لازم برای روانسازی  حرکت مردم باید فراهم شود.

وی همچنین هدف سفرهیات دولت به استان را ملاقات با مردم دانست وافزود: مشکلات استان در شورای اداری استان برای هیئت دولت ارسال شده است.

تعالی همچنین با اشاره به اینکه مبلغ نفت از 130دلار به 40دلار تغییر یافته است افزود:شبکه نفت از 2میلیون و500هزار شبکه به 900هزار شبکه رسیده است.

وی انظباط سیستم مالی واداری کشوررا از نقاط مثبت عملکرد دولت دانست .گفت:دولت در بخش های مورد نیاز محرومین طرح نظام سلامت را ایجاد کرده است که این طرح فشار های اقتصادی زیادی را از دوش محرومین در بخش درمان برداشته است .

تعالی همچنین یکی از دستاوردهای مهم در ورود هیئت دولت به استان را وفاق وهمبستگی عنوان کرد.

وی همچنین عواملی که باعث قدرت تیم مذاکره کننده شده است را پشتیبانی وحمایت مردم ،هدایت وپشتیبانی رهبر معظم انقلاب ،ودانش وتجربه تیم مذاکره کننده دانست.

الهی تبار افزود:امروزه به دنبال توافق هسته ای آینده ی خوبی  پیش روی کشورمان خواهد بود .

انتهای پیام/ی


برچسب ها: همدان ، میزبان ، تدبیر ، امید ، کاروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.